מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשע״ט 25.08.2019

עורך 'כפר חב"ד' קורא ל'עוצמה' לפרוש. כיצד מגיבים במפלגה?

לקראת הישורת האחרונה, והקרב על כל קול בשיאו: אמש (מוצאי שבת) יצא עורך השבועון 'כפר חב"ד' הרב אהרן דב הלפרין, בקריאה לראשי המפלגות הקטנות, שעל פי כל הסקרים לא עוברים את אחוז החסימה, לפרוש מהמרוץ ובכך להציל ככל שניתן מאות אלפי קולות מירידה לטמיון ● "אם יתעקשו ויגרמו לממשלת שמאל - האוסלו הבא רשום על שמם", כתב הרב הלפרין ● וכיצד הגיב יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר? ● לסיפור המלא >>>
עורך 'כפר חב
הרב הלפרין ומועמדי 'עוצמה יהודית' לכנסת (צילום: ארכיון COL)

כתב COL

לקראת הישורת האחרונה, והקרב על כל קול בשיאו. אמש (מוצאי שבת) יצא עורך השבועון 'כפר חב"ד' הרב אהרן דב הלפרין, בקריאה לראשי המפלגות הקטנות 'עוצמה יהודית' ו'זהות', שעל פי כל הסקרים לא עוברות את אחוז החסימה, לפרוש מהמרוץ ובכך להציל ככל שניתן עשרות או מאות אלפי קולות מירידה לטמיון.

"עם כל הכאב, חייבים לומר ברור", כתב הרב הלפרין: "בן גביר ופייגלין עומדים ל'משפט שלמה'. האם יביאו לאיבוד 5-6 מנדטים לגוש הימין, או שיפרשו וימנעו את הסכנה של ממשלת שמאל.

"אם יהיו בהם תעצומות הנפש לוותר ולפרוש, הם ייחרטו באותיות זהב בהיסטוריה. אם יתעקשו ויגרמו לממשלת שמאל - האוסלו הבא רשום על שמם".

לא חלף זמן ארוך עד שאיתמר בן גביר, העומד בראש רשימת 'עוצמה יהודית' הגיב לרב הלפרין וכתב:

"עם כל הכאב צריך לומר את האמת: יש גורמים שלא מהססים לירות בנגמש מהרגע הראשון ולא מבינים שבלי עוצמה יהודית אין ממשלת ימין. בכל סקר עוצמה מתקדמת ועולה והגיעה השעה שגם מי שמחובר למפלגות אחרות יבין שכדי שהימין יצליח חייבים שעוצמה תיכנס".

יש לציין כי היום צפוי בית המשפט לפרסם את פסיקתו בדבר ריצת מפלגת 'עוצמה יהודית', לאחר הדיון בעניינם שהתקיים בשבוע שעבר. כזכור, בבחירות לכנסת ה-21 שנערכו לפני חודשים ספורים, פסל העליון את התמודדותו של מיכאל בן ארי ואישר את התמודדות איתמר בן גביר. כעת מצפים להכרעת בג"צ אף מועמדי המפלגה האחרים שלא שובצו בבחירות האחרונות - ברוך מרזל ובנצי גופשטיין
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.