מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשע״ט 25.08.2019

חגיגת סיום שנת הלימודים בת"ת אהלי מנחם חב"ד קריית גת

חגיגת סיום שנת הלימודים בתלמוד תורה אהלי מנחם חב"ד קריית גת, התקיימה ברוב פאר והדר באולמי היכל אדית המרווחים ● גולת הכותרת הייתה חלוקת 'תעודות כבוד' ו"שוברי זיכוי" בשווי מצטבר של אלפי שקלים, עבור רכישת ספרי קודש לחתני התורה ולמצטייני השינון מכל הכיתות ששיננו מאות עמודי גמרא, אלפי משניות ואלפי שורות תניא בע"פ ● לסיפור המלא
חגיגת סיום שנת הלימודים בת
חגיגת סיום שנת הלימודים בתלמוד תורה אהלי מנחם חב"ד קריית גת, התקיימה ברוב פאר והדר באולמי היכל אדית המרווחים.

האירוע נפתח בשירה חסידית של פרק הרבי וניגוני חב"ד נוספים מפי תלמידי הת"ת שעמדו בצוותא ובגאווה חסידית על הבימה וגרמו להתרגשות בקרב קהל ההורים ובני המשפחה.

גולת הכותרת הייתה חלוקת 'תעודות כבוד' ו"שוברי זיכוי" בשווי מצטבר של אלפי שקלים, עבור רכישת ספרי קודש לחתני התורה ולמצטייני השינון מכל הכיתות ששיננו מאות עמודי גמרא, אלפי משניות ואלפי שורות תניא בע"פ, תרומת רב העיר קריית גת וחבר בית דין רבני חב"ד הרה"ג משה הבלין שליט"א שאף רווה נחת חסידי כסבא לנכדים רבים המתחנכים בת"ת.

הרב הבלין שליט"א שהתכבד לשאת דברי ברכה, ציין בדבריו, את הקשר בין חגיגת סיום שנה"ל לבין הזמן המיוחד בו התקיימה החגיגה.

מנהל הת"ת הרב טוביה שי' חבקין שיבח את העשייה וההשקעה הרבה של הצוות החינוכי ואת ילדי החמד הנפלאים. המנהל הפתיע את הצוות בהענקת שי יוקרתי לכל אחד מהם והופתע לקבל חזרה מהצוות שי יוקרתי כאות הוקרה על פועלו הרב וההצלחה החינוכית לה זוכה הת"ת ב5 השנים האחרונות לקידוש שם חב"ד-ליובאוויטש בעיר קריית גת ובאזור הדרום בכלל.

נציג ההורים הרב מנחם מענדל עזאגווי שיבח את חשיבות השמירה על קשר רציף עם הצוות החינוכי, דבר שתורם רבות להצלחתו של הילד/הבן.

התרגשות רבה בקרב הקהל הייתה לקראת סיום האירוע עת התקיימה הגרלה על 'דולר של הרבי' תרומת משפחת עזאגווי לעילוי נשמת הסבא יוסף בן שלמה נ"ע.

הקהל נהנה לצפות בהצגה מושקעת של תל' כיתה ה' בהנחיית המפיק והיוצר ר' רענן זיו ובסרט חסידי בבימוי ובהפקת תלמידי כתה ו יחד עם מחנך הכיתה הרב נתן יעקובוב, שהקדיש זמן רב מעל ומעבר! בהכנת והפקת הסרט הכיתתי.

לסיום, נהנה הקהל מהופעה מרגשת וייחודית של ר' ניצן חן רזאל שי'.

את הערב תיעד הצלם המקצועי ר' שניאור מאמו שי'. תודתנו נתונה לו.

יישר כח למורים הרב צבי כץ והרב שגיא בליזובסקי על השקעתם בהכנת המצגת ובכלל על עזרתם הרבה בהפקת האירוע כולו יחד עם ר' איציק גימני ולכל הצוות היקר שסייע במאור פנים, יבורכו כולם בכל מילי דמיטב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.