מערכת COL | יום י"ט אב ה׳תשע״ט 20.08.2019

שרשרת תוכניות ב'גן ישראל ארץ הקודש' • צפו בתיעוד מהשטח

שרשרת התוכניות לא נגמרת, וחיילי גן ישראל נסעו לאטרקציית 'קארטינג' מיוחדת ומהנה, וגם בהמשך לא הפסיקו אנשי הצוות להפתיע. לאחר מתיחה מיוחדת, ניגשו החיילים אל רחבת ה"עמדו הכן כולכם" להצגת צוות מושקעת ומעניינת שהכינו אנשי הצוות • חפשו את בנכם: גלריה מיוחדת מקעמפ 'גן ישראל ארץ הקודש', המתקיים בכפר סיטרין • לדיווח המלא והתיעוד >>>
שרשרת תוכניות ב'גן ישראל ארץ הקודש' • צפו בתיעוד מהשטח
צילום: גן ישראל ארץ הקודש. דוידי קטש, דובער נדב

כתב COL

אחר הצהרים נערכה במתכונת מעניינת תכנית ה"חוזרים". ה"חוזר" הוא תפקיד חשוב במיוחד לאורך ימי ההיסטוריה החב"דית. תפקידו של ה"חוזר" הוא לזכור היטב את דבריו של הרבי שנאמרו במהלך התוועדויות או שיחות ולרשום אח"כ "הנחה" - סיכום ערוך ומסודר של הדברים, לצורך הדפסתם.

בתחילת תכנית "החוזרים" בגן ישראל, לומדים החיילים קטע משיחה, שעומדת במרכז הקעמפ ומהווה את הנושא המרכזי שלו, פעמיים ושלוש. בתחילה בעברית, ואחר כך עם מילים משפת המקור, יידיש, ותרגומן לעברית.

בשלב הבא מתכנסים כולם ב"770", האולם המרכזי של הקעמפ, ושומעים הקלטה של קטע השיחה בקולו הקדוש של הרבי. כעת יכתוב כל חייל "הנחה" פרטית של השיחה. בהמשך יבחרו קציני הלימודים את ה"הנחות" המוצלחות ביותר ויכתירו את כותביהן כ"החוזר של גן ישראל" וסגניו.

אך שרשרת התוכניות בגן ישראל לא נגמרת, וחיילי גן ישראל נסעו לאטרקציית "קארטינג" מיוחדת ומהנה, גם בהמשך לא מפסיקים אנשי הצוות להפתיע. לאחר מתיחה מיוחדת, ניגשים החיילים אל רחבת ה"עמדו הכן כולכם" להצגת צוות מושקעת ומעניינת שהכינו צוות גן ישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.