מערכת COL | יום י"ט אב ה׳תשע״ט 20.08.2019

מכל רחבי העולם: אנ"ש ומקורבים נוהרים לאלמא אטא

באלמא אטא שבקזחסטאן, שוהים מאות חסידים מכל רחבי העולם, לקראת יום ההילולא השבעים וחמש של המקובל האלוקי הגאון רבי לוי יצחק שניאורסאהן נ"ע, אביו של הרבי • בין הבאים, בולטת השנה קבוצה נכבדת של שלוחי הרבי מכל רחבי תבל - מדרום אפריקה ועד סין, מניו-יורק ועד רוסיה, לצד עמך בית ישראל שהתעורר ליבם לבוא ולעלות על ציונו הק' של בעל ההילולא • בין הבאים: קבוצה של שישים תמימים מישיבות 'תומכי תמימים' בארה"ב וקנדה, שזכו בגורל, במסגרת מבצע לימוד מיוחד • לראשונה השנה, חידוש גדול בעזרת הנשים • לסיפור המלא
מכל רחבי העולם: אנ
צילומים: יוסי רוזנבוים
מאות חסידים, רבנים, שלוחים, משפיעים, תמימים ומקורבים נחתו בשעות האחרונות באלמא אטא שבקזחסטאן, לקראת כ"ף מנחם-אב - יום ההילולא השבעים וחמש של המקובל האלוקי רבי לוי יצחק שניאורסאהן נ"ע, אביו של הרבי.

בין הבאים, בולטת השנה קבוצה נכבדת של שלוחי הרבי מכל רחבי תבל - מדרום אפריקה ועד סין, מניו-יורק ועד רוסיה, לצד עמך בית ישראל שהתעורר ליבם לבוא ולעלות על ציונו הק' של בעל ההילולא. בין הבאים נראה סיו"ר ה'מרכז לענייני חינוך' הרב משה קוטלרסקי.

בנוסף, בולטת גם קבוצה של שישים תמימים מישיבות 'תומכי תמימים' בארה"ב וקנדה, שזכו בגורל, במסגרת מבצע לימוד מיוחד מתורתו המופלאה של בעל ההילולא ובנו הרבי, לצד זכרונות מאם המלכות, הרבנית הצדקנית מרת חנה ע"ה.

לראשונה השנה, חידוש גדול בעזרת הנשים: כשישים נשים מטעם ארגון 'נשי ובנות חב"ד בארץ הקודש' הגיעו לשהות בסמוך לציון הקדוש בכ"ף אב. להן מתינה תכנית ייחודית שהוכנה על ידי הארגון הוותיק.

להמוני הבאים ממתינה תכנית גדושה, והיא כוללת שיעורי חסידות מיוחדים מאת טובי המשפיעים, לצד הרצאות מרתקות שיעלו על נס את דמותו הפלאית של בעל ההילולא. כל זאת, לצד התוועדויות שייערכו בערב יום ההילולא ובו-ביום.

בסמיכות לציון הק', הוקם מאהל מיוחד, עם מיזוג ושתיה קרה, בו יוכלו הבאים לכתוב פ"נ, ללמוד ולהתפלל.

בשנים האחרונות החלה התעוררות רבתי בקרב רבים מאנ"ש והתמימים להגיע לציון באלמא אטא, וזאת בין היתר בשל האש"ל האדיב והמושקע, תרומתם האדיבה של אנשי החסד ר' אברהם שאולזון ור' שמואל שטרן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.