מערכת COL | יום י"ח אב ה׳תשע״ט 19.08.2019

האוכל למשלחת רה"מ בקייב בכשרות הקהילה בדנייפר

ראש הממשלה בנימין נתניהו שהמריא אתמול אחר הצהריים לביקור ראשון באוקראינה, התקבל על ידי הנשיא וולודימיר זלנסקי במשמר כבוד, בארמון הנשיאות בקייב בעוד המנוני המדינות נוגנו ברקע • שגריר ישראל באוקראינה מר יואל ליאון פירסם את תעודת הכשרות המאשרת את פיקוח הכשרות על האוכל והמזון הנשיאותי שהוזמנו למשלחת ראש הממשלה ולפמלייתו ושהינם תחת כשרותו המהודרת של השליח חב"ד ורבה של דנייפרו הרב שמואל קמינצקי • לכתבה המלאה,
האוכל למשלחת רה
ראש הממשלה בנימין נתניהו שהמריא אתמול אחר הצהריים לביקור ראשון באוקראינה, התקבל על ידי הנשיא וולודימיר זלנסקי במשמר כבוד, בארמון הנשיאות בקייב בעוד המנוני המדינות נוגנו ברקע.

ראש הממשלה מבקר באוקראינה לאחר שמזה 20 שנה לא ביקר אף ראש ממשלה במדינה. יצוין כי נתניהו הנו מנהיג המדינה הראשון המבקר במדינה מאז עלה זלנסקי לשלטון לפני חודשים אחדים.

בבשעה זו (יום שני לפני הצהריים, שעון ישראל) נועדים נתניהו והנשיא זלנסקי בארבע עיניים. בהמשך תתקיים פגישה מורחבת עם פמליות שני הצדדים. בפגישה המורחבת ישתתפו גם השר זאב אלקין וסגנית שר החוץ ח"כ ציפי חוטובלי שהתלוותה אף היא לביקור.

שגריר ישראל באוקראינה מר יואל ליאון פירסם את תעודת הכשרות המאשרת את פיקוח הכשרות על האוכל והמזון הנשיאותי שהוזמנו למשלחת ראש הממשלה ולפמלייתו ושהינם תחת כשרותו המהודרת של שליח חב"ד ורבה של דנייפרו הרב שמואל קמינצקי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.