מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשע״ט 18.08.2019

צפו בתיעוד: מאות משתתפים במיני קעמפ 'צבא הרבי' בלוד

כ-250 חיילים ו-50 אנשי צוות פתחו את היום הראשון של דיי קעמפ גן ישראל 'צבא הרבי' המיועד לילדי לוד והאזור • טיול מהנה באשקלון התקיים ביום השני, ובהמשך התאחדו אוגדת הבוגרים ואוגדת הצעירים לתוכנית 'אקשן קעמפ' אתגרית • לכתבה המלאה >>>
צפו בתיעוד: מאות משתתפים במיני קעמפ 'צבא הרבי' בלוד
צילום: באדיבות המצלם

כתב COL

כ-250 חיילים ו-50 אנשי צוות פתחו את היום הראשון בדיי קעמפ גן ישראל 'צבא הרבי' המיועד לילדי לוד והאיזור. סגן מנהל ת"ת חב"ד בלוד הרב מנחם ישעיהו השתתף באסיפת ההערכות ובירך את צוות ה'דיי קעמפ' המורכב מישיבות חב"ד ברחבי הארץ ובהנהלתם של הרב דור פישמן והתמים יהודה מנחם בן חיים, על מסירותם הרבה לילדי לוד והאיזור.

החיילים התקבלו בזה אחר זה בשטח המקושט, למעגלי המפקדים שהעבירו את החיילים מעמדה לעמדה כשהם מרקדים למנגינת המנוני הקעמפ החדשים המהדהדים כל העת מהרמקולים המפוזרים בשטח הדיי קעמפ.

לאחר שרשרת חיול והסבר על תחרות מיוחדת המתקיימת בין הסיירות בימי הדיי קעמפ – נהפך התלמיד לחייל מן המניין.

לאחר התפילה העוצמתית וארוחת הבוקר החל כינוס הפתיחה במסדר מיוחד כשהגנרלים הת' מענדי שחר והת' שניאור זלמן נאבול מודיעים את חוקי הקעמפ, ומיד לאחר מכן החלה חלוקת הסיירות וכניסות המפקדים המיוחדות.

חלוקת הסיירות פתחה רשמית את דיי קעמפ גן ישראל 'צבא הרבי', ויחד התיישבו המפקדים והחיילים ללימוד ההמנון המיוחד שהופק במיוחד עבור השנה.

חידוש מיוחד נרשם השנה ב'דיי קעמפ' כאשר בית כנסת הגדול אשר בלוד, בית כנסת 'בית אריה' הוסב לצורך חיילי הקעמפ שב"ה כבר לא נכנסים בין כותלי הת"ת ולהנהלת בית הכנסת התודה והברכה!

כבר בסיום היום הראשון, במהלך מסדר הסיום, התבשרו החיילים על יציאה לטיול מיוחד כבר למחרת.

ביומו השני של הקעמפ מיד לאחר ארוחת בוקר בחדרי האוכל של האוגדות יצאו החיילים לטיול בעיר אשקלון, במהלך הטיול השתתפו התלמידים בפעילות מיוחדת שהתקיימה בנמל אשקלון, ומיד לאחר"כ עלו החיילים על סירות רשתות, כשביחד עם הגלים מתנגנים להם ניגוני חב"ד עליזים.

מיד בחזרה לשטח התבשרו החיילים כי ב'משרד הלימודים' של הקעמפ הכינו חוברות לימודים מיוחדות, מותאמות לאוגדת הבוגרים ואוגדת הצעירים.. קולות לימוד ערבים נשמעו בקמפוס 'צבא הרבי'.

יומו הרביעי של הקעמפ נפתח במסדר עוצמתי, שאותו התרגשו לשמוע כמעט כל תושבי שיכון חב"ד אשר בלוד.. בהמשך היום לאחר זמני הלימודים התאחדו אוגדת הבוגרים ואוגדת הצעירים לתוכנית 'אקשן קעמפ' אתגרית במסדר הסיום, הודיע המנהל על טיול נוסף, שיתקיים למחרת ביום חמישי.

החיילים כמובן הגיעו בזמן היישר אל מסדר הבוקר. במהלך המסדר התנגן לו בעוצמה ההמנון החדש של הקעמפ בפי החיילים. מרכזי אוגדת הבוגרים הת' סימנטוב מיכאלי והת' אוריאל מעטוף הפעילו את כל חיילי האוגדות בפעילות בוקר מיוחדת..

במהלך הטיול, בזמן הנסיעה, הספיקו החיילים לשנן עשרות שורות של תניא בע"פ ולקבל עליהם כרטיסי זיכוי לפרסים וחטיפים..

לאחר ארוחת בוקר בכניסה למתחם 'איי ג'אמפ' נכנסו 250 חיילי הקעמפ אל המתחם המיועד רק להם.. חיילי 'צבא הרבי'!

התחנה השנייה של אוגדת הבוגרים היתה בפארק הטיפוס 'אייקליים' בראשון לציון.. היתה זאת חוויה עוצמתית אותה לא ישכחו החיילים. הצעירים השתתפו בפעילות מיוחדת בעיר בת ים ומיד לאחר"כ נכנסו למשחק 'באולינג' עם המפקדים.

בזאת לא תם הטיול. אוגדת הצעירים הספיקו לעצור 'על הדרך' בפארק פרס בחולון. גם שם התקיימה פעילות מיוחדת ע"י מרכזי האוגדה הצעירה הת' מרדכי ברנע והת' מענדי ריבקין.
בגן ישראל 'צבא הרבי' לא נחים...

תודה מיוחדת נמסרה לראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו ולממלא מקום ראש העיר מחזיק תיק החינוך יוסי הרוש ולר' יוסי לויטין על כל הסיוע. תודה למנהל ת"ת חב"ד בלוד הרב ברק כוכבי, ולמנהלת מתנ"ס חב"ד הגב' אריאלה יורקוביץ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.