מערכת COL | יום י"ב אב ה׳תשע״ט 13.08.2019

להקל על הכאב: יתומים ואלמנות מאנ"ש יהנו מקיץ מהנה

ביוזמת 'כולל חב"ד', קרן 'אי"ש ישראל' - הפועלת לעילוי נשמת הרה"ג הרב אברהם-יצחק שלוסברג זצ"ל, נטלה על עצמה לפרושׂ מטרייה חינוכית חסידית וחווייתית מעל לראשם של כל יתום ויתומה מאנ"ש, להבטיח לכולם קיץ חינוכי איכותי • הקרן מממנת לאלמנות את העלות הגבוהה של שליחת ילדיהם למחנות הקיץ ולהפוך את ימי החופשה לזמן איכות התורם לחינוכם של הילדים והילדות ומלווה אותם לעוד זמן רב • בנוסף, ניתנה השתתפות כספית לכמאה אלמנות מאנ"ש לחופשת-קיץ שתאפשר להם לצאת לכמה ימי מנוחה בבתי מלון איכותיים ובאווירה מבריאה ומהנה • לסיפור המלא
להקל על הכאב: יתומים ואלמנות מאנ

מאות יתומים ויתומות נהנים בימים אלו מתוכניות קיץ חסידיות ומלאות תוכן – בזכות יוזמה חינוכית יוצאת דופן של קרן "אי"ש ישראל" ובניהול חסד מנחם מענדל, החטיבה החינוכית של ארגון כולל חב"ד.

היוזמה, נעשית לאור הבקשה הנפשית הידועה של הרבי – שהדגיש פעמים רבות את הסכנה העצומה האורבת לילדים בימי חופשת הקיץ. הרבי כינה כ"מנהג משונה" את סגירת מוסדות החינוך בימי הקיץ ותיאר בכאב את השבועות בהן הילדים "מתהלכים ללא הדרכה ובפרט ללא הדרכה רצויה, ועוד שלפעמים מסתובבים בין ילדים שהנהגתם אינה באופן המתאים" השפעה שלילית המאיימת על המשך חינוך הילדים לא רק בקיץ אלא לכל אורך הדרך.

התרופה למכה מסוכנת זו היא מסגרות הקיץ החסידיות, בהן משולבת פעילות לימודית וחווייתית איכותית בהדרכה טובה ובהתאמה לטבעם ולסגנונם של ילדי אנ"ש.

קרן "אי"ש ישראל", במימון הנגיד ר' אליהו שלוסברג ומשפחתו, הפועלת לעילוי נשמת אבי המשפחה הרה"ג הרב אברהם-יצחק שלוסברג זצ"ל, נטלה על עצמה לפרושׂ מטרייה חינוכית חסידית וחווייתית מעל לראשם של כל יתום ויתומה מאנ"ש, להבטיח לכולם קיץ חינוכי איכותי. הקרן מממנת לאלמנות את העלות הגבוהה של שליחת ילדיהם למחנות הקיץ ולהפוך את ימי החופשה לזמן איכות התורם לחינוכם של הילדים והילדות ומלווה אותם לעוד זמן רב.

בנוסף, הקרן מממנת לכמאה אלמנות מאנ"ש חופשת-קיץ שתאפשר להם לצאת לכמה ימי מנוחה בבתי מלון איכותיים ובאווירה מבריאה ומהנה – בכדי לאפשר לאמהות יקרות אלו להחליף כוח ולמצוא את התעצומות הנדרשות להמשך ניהול משפחתה.

הפעילות האינטנסיבית בימי חופשת הקיץ, מצטרפת כנדבך רב עוצמה לפעילות השוטפת של "חסד מנחם מענדל" המתייצב תדיר לימין יתומי ויתומות אנ"ש בהתמודדות עם אתגרי השגרה לאורך שנת הלימודית. הארגון דואג לחונכים, מורים פרטיים ועוד מגוון כלי-סיוע היקפי ופרטני המבטיחים כי יינתן סיכוי מקסימלי לכל יתום ויתומה להצליח בלימודים בע"ה באופן הטוב ביותר.

פעילות 'חסד מנחם מענדל', מיסודו של איש החינוך הרב עמרם בלוי ע"ה, חוצה מגזרים ומסייעת כיום לקרוב לאלף יתומים ויתומות בעשרות ערים ויישובים בישראל. הפעילות מתאפיינת בדיסקרטיות מלאה ומגייסת את טובי אנשי המקצוע לימין כל משפחה, כל יתום ויתומה, בכל ימות השנה ובכל קשת התחומים הרלוונטיים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.