מערכת COL | יום י"ב אב ה׳תשע״ט 13.08.2019

'ועד התמימים': "לִמדו עם ה'תמים' שלכם בבין הזמנים"

עם יציאת אלפי תלמידי התמימים ל'בין הזמנים', משיק 'ועד תלמידי התמימים העולמי' בשיתוף הנהלות ישיבות 'תומכי תמימים' מבצע לימוד ענק וחסר תקדים לניצול הזמן • לימוד קבוע של נגלה וחסידות מדי יום לצד משימות יומיות ומבחן מסכם, ומלגה נאה בת מאות שקלים ללא הגרלה • ב'ועד התמימים' פונים להורים ומבקשים: "דרבנו את בנכם לקחת חלק ולנצל את הזמן, שבו ללמוד עמו שיחה או מאמר" • כל הפרטים על המבצע חסר התקדים שכובש את היכלי הישיבות • לסיפור המלא >>>
'ועד התמימים':
ישיבת בין הזמנים. צילום אילוסטרציה, ארכיון COL

שלמה מן

אלפי תלמידי ישיבות 'תומכי תמימים' ברחבי הארץ יוצאים בימים אלה, בתום שנת לימודים מוצלחת, לעשרים ימים של 'בין הזמנים', במהלכם יצברו כוחות לשנה הבאה ולזמן אלול שבפתח. רבים מתלמידי התמימים יעשו את ימי הקיץ במסגרת ישיבת הקיץ 'צעירי ליובאוויטש', שתפתח ביום שני הקרוב במגדל העמק בהשתתפות למעלה משלוש מאות תלמידים, אולם עבור כל אותם אלה שמסיבות שונות יישארו בביתם - יוצא השבוע 'ועד תלמידי התמימים העולמי', בשיתוף הנהלות ישיבות 'תומכי תמימים' בארץ הקודש, במבצע לימוד חסר תקדים לימי בין הזמנים.

על פי תקנות המבצע, שהתפרסם השבוע בהיכלי הישיבות הקטנות והגדולות והתקבל בחיבה ובתודה גדולה בקרב תלמידי התמימים - על כל תמים ללמוד בסדר מסודר מדי יום מימי בין הזמנים כשעה 'נגלה' לכל הפחות וכחצי שעה 'חסידות' לכל הפחות, כאשר לתלמידים ניתנת האפשרות ללמוד מה שליבם חפץ (מלבד השיעורים היומיים של חת"ת ורמב"ם שאינם נכללים בשעות אלו). מלבד זאת יש לבצע שורת משימות יומיות.

בסיום התקופה יש לפרט את ימי הלימוד והשעות בדו"ח מיוחד שישלח לציונו של הרבי, והעומדים בהצלחה ברוב המשימות ושעות הלימוד יזכו למלגה נאה של מאות שקלים ללא כל הגרלה, אותה יוכלו לממש ברכישת כרטיס טיסה לחצרות קודשנו, כאשר גובה המלגה ישתנה בהתאם לאחוזי ההשתתפות.

לצד זאת, חוברת ייעודית, הכוללת סוגיות מרתקות בנגלה ובחסידות, הודפסה בימים האחרונים במיוחד עבור המבצע, ועליה ייערך מבחן מיד בזמן אלול הקרב ובא, כאשר העוברים אותו בהצלחה יזכו בתוספת של מאות שקלים למלגה. יש לציין כי המבצע מתחלק לשלושה חלקים - כל שבוע בנפרד, כך שגם מי שהחמיץ את ההשתתפות בשבוע הראשון יכול להשלים זאת בשבועות הבאים.

פונים להורים

"למבצע הגדול הזה אנו יוצאים בעקבות ההצלחה הגדולה שראינו במבצע שנערך בימי 'בין הזמנים' של חודש ניסן השנה ובזמן הקיץ של שנה שעברה", אומר ל-COL הרב מנחם מענדל קנלסקי, משפיע בישיבת 'תומכי תמימים' קטנה בקריית גת ומנהל 'ועד תלמידי התמימים' בארץ הקודש. "כשהפעם החלטנו להרחיב אותו למסלולים נוספים באופן שיהיה שווה לכל נפש, ומתאים לכל תמים ותמים. אנו מקווים, בעזרת השם, שההשתתפות תהיה גדולה, וכמה שיותר תמימים ינצלו את הזמן הכול-כך יקר את הזה כדבעי בסדרי לימוד, כמו שהרבי רוצה.

"צריך לציין", מוסיף הרב קנסלקי, "שאין קשר בין שבוע אחד למשנהו, כל שגם מי שפספס בשבוע אחד יכול להצטרף בשאר השבועות. ואנצל את הבמה החשובה הזו בכדי לפנות אל הורי התלמידים ולבקש מהם שיעודדו את התלמידים להשתתף במבצע ושילמדו עמם מאמר, שיחה או דף הגמרא באחד מן הימים. מדובר בדבר גדול וחשוב מאוד שוודאי גורם נחת רוח רב".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.