מערכת COL | יום י"ב אב ה׳תשע״ט 13.08.2019

ועידת ביתר לעסקים: הוקמה קרן גמ"ח מליון דולר לעידוד עסקים

בהשתתפות שרים וחברי כנסת ושורת ושורת אנשי מקצוע בתחום הייעוץ העסקי נערכה ועידת ביתר לעסקים בעיר ביתר עילית , בה השתתפו כ-350 מבכירי בעלי העסקים בעיר, שהאזינו לפאנלים מקצועיים ודנו בפיתוחם של העסקים בעיר ● והבשורה המהפכנית: גמ"ח בתנאים נוחים לעסקים חדשים או קיימים בהיקף כולל של מליון דולר ● בין אנשי העסקים בלטו גם קבוצת חסידי חב"ד, במגוון עסקים בתחומי העיר, שנטלו חלק והשתתפו בוועידה ● כתבה מלאה, גלריית תמונות
ועידת ביתר לעסקים: הוקמה קרן גמ
צילומים: יוסי שוואב



בהשתתפות שר הפנים והפריפריה ר' אריה דרעי, סגן שר החינוך ר' מאיר פרוש, ח"כ ר' יעקב אשר ושורת אנשי מקצוע בתחום הייעוץ העסקי - נערכה 'ועידת ביתר לעסקים' בפעם השלישית בעיר ביתר עילית.

בכנס המקצועי והיוקרתי, שאורגן ביוזמת ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין ובהפקת 'פורום העסקים של ביתר' בראשות ר' אברימי ויספיש, - בו השתתפו כ-350 מבכירי בעלי העסקים בעיר, שהאזינו לפאנלים מקצועיים ודנו בפיתוחם של העסקים בעיר והבשורה המהפכנית: גמ"ח בתנאים נוחים לכל בעל עסק שירצה להרחיב את עסקיו או לפתוח עסק חדש.

בשיאה של 'ועידת ביתר לעסקים' אשר נערכה ברוב פאר ביום שלישי השבוע - התייצב על הפודיום ראש העיר ביתר עילית, ר' מאיר רובינשטיין, והציג בפני המתכנסים בשורה מהפכנית של ממש, אשר עוררה עניין רב והתרגשות בקרב קהיליית בעלי העסקים בעיר: תוקם קרן מיוחדת אשר תעמיד הלוואות בסכומים של עשרות אלפי שקלים עבור בעלי עסקים קטנים מהעיר אשר יבקשו לפתוח עסק חדש או להרחיב את העסק הקיים. מדובר במהלך שעשוי להביא להרחבתם ולפיתוחם של מאות עסקים קטנים בביתר, ולרווחה כלכלית משמעותית עבור משפחות רבות.

היה זה במהלך ועידת ביתר לעסקים, שנערכה ביום שלישי ה' מנחם-אב. כ-350 בעלי עסקים מהעיר ביתר עילית, מכל סוגי העסקים הפועלים בתחומי העיר - נטלו חלק בוועידה היוקרתית,אשר הופקה על ידי העירייה, בשיתוף עם חברות גדולות במשק הישראלי אשר מספקות את שירותיהן לתושבי ביתר עילית.

הוועידה, המתקיימת זו השנה השלישית, נועדה לקדם את כוח הקנייה בעיר ביתר עילית ולהעניקתוספת תמריצים לבעלי העסקים תושבי העיר על מנת שיצליחו לפתח את עסקיהם, להשקיע ברכש, בשיפוץ ובמיתוג, ובכך להרחיב את מחזור הכנסותיהם.

האירוע נערך כחלק ממדיניות שרואה עיריית ביתר עילית ולשכת ראש העיר - להביא לשגשוג כלכלי עבור תושבי העיר תוך הגשת סיוע ככל האפשר לבעלי עסקים להתפתח ולגדול ולראות בס"ד ברכת שמים בעסקיהם.

אורחי הכבוד בוועידה, לצד אנשי העסקים מביתר ובכירים במשק, היו ראשי הסיעות החרדיות - יו"ר ש"ס ושר הפנים והפריפריה ר' אריה דרעי, סגן שר החינוך ויו"ר סיעת שלומי אמונים באגודת ישראל ר' מאיר פרוש, חבר הכנסת מ'דגל התורה' ר' יעקב אשר, לצד ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין, סגניו,  חברי המועצה, ובכירים בקהילייה העסקים של ביתר עילית.

בין אנשי העסקים בלטו גם קבוצת חסידי חב"ד, במגוון עסקים בתחומי העיר, שנטלו חלק והשתתפו בועידה.

חבר מועצת העיר חסיד חב"ד ר' יעקי הרשקופ, שהגיע גם בכובעו הנוסף כקבלן עצמאי מצליח,  נציג חב"ד ר' משה כהנא חבר מועצת העיר ויו"ר ועדות חינוך ותעסוקה, שכובד לפתוח את הועידה בדברי ברכה, ושילב אמרות חסידיות של רבותינו נשיאנו על החשיבות הגדולה במתן גמ"ח, והקשרה לתכנית המהפכנית לאנשי עסקים שהושקה בוועידה.

את הועידה היוקרתית הנחה ביד רמה ובטוב טעם, ר' בנימין ליפקין.

בפתח הוועידה נשא דברי ברכה יו"ר ש"ס ושר הפנים והפריפריה, ר' אריה דרעי, אשר בתפקידו במשרד הפריפריה מסייע רבות לעיר במגוון תחומים, לאחר שהוביל רפורמה אשר תכיר בביתר עילית כעיר הזכאית לתמיכת משרד הפריפריה.

דרעי בישר על מיזם להקמת עמדות עבודה שיתופיות עבור בעלי עסקים המתקשים לשכור משרד משלהם. בהמשך הוועידה נערך פאנל מקצועי בהשתתפותם של אישי הציבור מהעיר ומחוצה לה, ובראשם סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש, וחבר הכנסת הרב יעקב אשר.

הרב פרוש נשאל על ידי מנחה האירוע, ר' בנימין ליפקין: "אתם, חברי הכנסת של יהדות התורה, עושים רבות למען האזרח הקטן. אני רוצה לשאול מה אתם עושים למען העסק הקטן - אנשי העסקים החרדיים שרוצים להתפרנס וצריכים גם את העזרה שלכם?

תשובת סגן השר הרב פרוש הייתה: "אנחנו ביהדות התורה עסוקים כל העת בקידום חוקים חברתיים, זאת לצד היותה של יהדות התורה הרשימה היחידה שמצהירה על חרדיותה הדואגת לצביון היהודי של ארץ ישראל". הרב פרוש הוסיף ואמר: "אני מלווה את העיר ביתר כבר 24 שנים. אני הייתי זה שהשיג אתהתקציב לכביש המחבר בין הגבעה הוותיקה לחדשה, המכונה 'כביש פינדרוס'.

כעת אני ניצב כאן בוועידה, ומתפעל מהיוזמה המבורכת הזו - לסייע לבעלי עסקים תושבי העיר.

אנחנו נמצאים בימים של חורבן בית המקדש. מה שהחריב את בית המקדש זו שנאת חינם. לעשות ועידת עסקים כזו - זה מה שיכול להביא לבניית בית המקדש ועל כך מגיע לו יישר כוח. 'ואהבת לרעך כמוך' - זה המוטו של העיר ביתר", סיים הרב פרוש את דבריו.

לאחר תכנית עשירה שכללה שיתוף סקרי עומק ושאלונים באמצעות 'קליקרים' ומסכי ענק, והפאנל המקצועי, הכנס ננעל בשעת ערב מתקדמת, כאשר כלאחד מהמתכנסים קיבל שקית שי עם פריטים שימושיים, מתנת מבחר עסקים בעיר.

אנשי העסקים חזרו לבתיהם בתחושת ערֵבות הדדית וידיעה כי כולם מחויבים לכולם לעמוד האחד לימין השני, כמאמר חז"ל - 'צאו והתפרנסוזה מזה'. מהפכה מבורכת של ערבות הדדית בס"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.