מערכת COL | יום י' אב ה׳תשע״ט 11.08.2019

צפו בתיעוד: 'סיום הרמב"ם' בישיבה המרכזית בכפר חב"ד

רגע לפני היציאה ל'בין הזמנים', התקיים בסוף השבוע שעבר בהיכל ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית בכפר חב"ד מעמד 'סיום הרמב"ם' • הרב יעקב גולדשמיד חזר על נקודה משיחתו של הרבי, המשפיע הרב זלמן גופין חתם את המחזור הל"ח, והרב אליהו לנדא, מראשי הישיבה, פתח את המחזור החדש • לסיפור המלא, תמונות >>>
צפו בתיעוד: 'סיום הרמב
סיום הרמב"ם במרכזית | תמונות: באדיבות המצלם

כתב COL

רגע לפני היציאה ל'בין הזמנים', התקיים בסוף השבוע שעבר בהיכל ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית בכפר חב"ד מעמד 'סיום הרמב"ם'. בסיום השתתפו תלמידי התמימים של הישיבה, רבני, משפיעי וראשי הישיבה.

את האירוע פתח הרב יעקב גולדשמיד, שחזר על דברי קודשו של הרבי על חידושים בדברי הרמב"ם ועל כך שכל מה שכתוב בספרו הינו 'הלכה למעשה'. אחריו דיבר הרב ברוך בליז'ינסקי מחשובי הרמי"ם בישיבה שסיפר על האווירה שהייתה בימי ייסוד התקנה בחצרות קדשינו בהיותו בחור בשנת ה'קבוצה' באותה שנה. אף הוא טיבל את דבריו בנקודות משיחות קודשו של הרבי על הרמב"ם וספרו 'משנה תורה'.

לאחר מכן צפו המשתתפים במראות קודש מהרבי על דקדקנותו של הרמב"ם ועל כך שהרמב"ם בספרו מביא לכל אחד ואחת דרך לצאת מספקותיו ומבוכותיו. תודתינו נתונה למערכת המדיה החבדי"ת JEM.

אחרי כן עלה ה'משפיע ראשי' של הישיבה הרה"ח ר' זלמן גופין שסיים בס"ד את ספר הי"ד
– במחזור הל"ח כשמיד לאחריו עולה הרב אליהו לנדא, מראשי הישיבה, ופותח את הספר במחזור הל"ט ע"ד "מתכיפין סיום להתחלה והתחלה לסיום".

לאחר מכן הקשיבו התמימים לשיעור ב'הלכות בית הבחירה' על פי הוראתו הק' של הרבי שלווה במצגת מרהיבה מפי הרב מנחם מענדל שי' סופר שריתק את התמימים בסקירת בתי המקדש מבית ומחוץ.

את האירוע הנחה ביד רמה הת' אהרן דוד הכהן רוט ותודתינו נתונה לו על כך. התודה והברכה נתונה לתמימים שניאור זלמן בלינוב, שמואל פרנקל ודוב בעריש קוק על שנטלו על עצמם יוזמה ברוכה זו של ארגון מעמד ה'סיום' בטוב טעם, יחד עם הנהלת הישיבה ותודתינו נתונה להם מקרב ולב עמוק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.