מערכת COL | יום ז' אב ה׳תשע״ט 08.08.2019

הרצאת פתיחה בועידת המחנכים: חיבור התלמידים עם הנהגות הרבי

מאות מורים ומחנכים, רמי"ם ומנהלי מוסדות חינוך חב"ד מהארץ ישתתפו בוועידת המחנכים ה-30 של צעירי חב"ד • הוועידה תפתח בהרצאתו של יו"ר הוועידה הרב נפתלי רוט שיציג בפני המחנכים מקבץ מיוחד של הנהגות הרבי בחיי היום יום, בין השאר הנהגות שהרבי מעיד שנהג בהן כשהוא היה ילד קטן • לסיפור המלא
הרצאת פתיחה בועידת המחנכים: חיבור התלמידים עם הנהגות הרבי
ההכנות לקראת יובל השלושים של ועידת המחנכים של צעירי חב"ד מגיעות אל הישורת האחרונה. מאות מורים ומחנכים, רמי"ם ומנהלי מוסדות חינוך חב"ד מהארץ בציפייה דרוכה, וברוח של השליחות הגדולה – חינוך ילדי ישראל לקראת מפגש מחנכים מרתק ומרגש, שייפתח ביום שני הקרוב – יא מנחם אב ויימשך שלשה ימים בתכנית מעניינת ומאתגרת, הרצאות ושיח בלתי פוסק על נפש התלמיד והמחונך באופן של שלווה והרחבת הדעת.

הוועידה תפתח בהרצאתו של יו"ר הוועידה הרב נפתלי רוט שיציג בפני המחנכים מקבץ מיוחד של הנהגות הרבי בחיי היום יום, בין השאר הנהגות שהרבי מעיד שנהג בהן כשהוא היה ילד קטן. שלא הכל זכו להכירן. "אלו דברים שצריך ללמוד מהם, ואלו דברים שהרבי אהב שיעניקו לו אותם כמתנת יום הולדת" אומר הרב רוט

מארגני הוועידה מדווחים על רישום שיא לוועידה, מספר המשתתפים גדל והוכפל , בולט במיוחד השתתפותם של מורים ומחנכים מחוץ לארץ ומזרמים אחרים. כל המקומות במלון ובחדרי הגן מלאים עד אפס מקום. עובדה המעידה על הצורך הדחוף לשמור על עירנות מוגברת, להתרענן ולהתעדכן בכל עת בכלים החינוכיים המסוגלים לסייע לעוסקים בשליחות הקודש החשובה ביותר כדעת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

הועידה השנה תענוד בסימן המבצע השנתי "לאורו אלך" לרגל 70 שנה לנשיאות הרבי – תכנית ערוכה ומקיפה בחיזוק ההתקשרות של ילדינו לרבי .
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.