מערכת COL | יום ז' אב ה׳תשע״ט 08.08.2019

"אור מנחם" צפת: אירוע חגיגי בסיום שנת הלימודים • גלריה

מאות הורי ותלמידי תלמוד תורה "אור מנחם" בעיה"ק צפת, נכנסו ביום שני האחרון בהתרגשות ובשמחה רבה לאירוע סיום שנת הלימודים בהיכל בית יגאל אלון • תלמידים יחד עם מנחם שרון הציגו "סודו של ההלך" וריגשו את המשתתפים • כיבדו בנוכחותם המרא דאתרא הרב מרדכי ביסטריצקי, וראש העיר מר שוקי אוחנה • לכתבה וגלריה
צילום : נועם דהאן

מאות הורי ותלמידי תלמוד תורה "אור מנחם" בעיה"ק צפת, נכנסו ביום שני האחרון בהתרגשות ובשמחה רבה לאירוע סיום שנת הלימודים בהיכל בית יגאל אלון בעיר.

את המסיבה פתח המנחה המחנך הרב חיים יוסף קומער שהעלה על נס התמסרותם של ההנהלה והצוות החינוכי הרואים בכל ילד וילד את נקודות החוזק הקיימות בו ומתמקדים בה.

אל הבמה הוזמנו התלמידים אלעד גלפמן ומנחם מענדל דישראלי לסיום מסכת תמיד. ומיד לאחר מכן, הופיעו בפרקי שירה וזמרה מקהלת "אור מנחם" בניצוחו של הרב יונתן ארזוני.

מנכ"ל המוסדות הרב שניאור זלמן אליהו הכהן הענדל הוזמן לקריאת פרקו של הרבי ובירך את המשתתפים בברכת כהנים.

המרא דאתרא הרב מרדכי ביסטריצקי עלה ובירך את התלמידים, הוריהם והצוות החינוכי.
המנהל המסור הרב מרדכי ידגר הציג בפני ההורים את השינויים הגדולים שעבר המוסד תוך הצגת תמונות ורגעים מתוככי המוסד במהלך השנה החולפת אשר מעידים על ההתפתחות הגשמית והרוחנית המורגשת בכל פרט ופרט.

"סודו של ההלך" - זהו שם ההצגה בה הופיעו כל תלמידי התלמוד תורה יחד עם מנחם שרון על סיפורו המרגש של רבי אליעזר אביו של רבי ישראל בעל שם טוב.
ההורים התרגשו מכך שכל תלמיד ותלמיד קיבל ביטוי ותפקיד במהלך ההצגה.

ראש עיריית צפת מר שוקי אוחנה דיבר בשבחו של המוסד, ועל כך שתלמוד תורה "אור מנחם" מהווה דוגמא איכותית וטובה לכל מוסדות החינוך בצפת בהישגים חינוכיים ובדאגה לתלמידים.
בסוף הערב התרגשו הילדים לגלות שמחנכי הכיתות המסורים הכינו לכל תלמיד תעודת הצטיינות ייחודית לו בתחום בו השקיע, התאמץ והצטיין במהלך השנה כולה.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.