מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשע״ט 07.08.2019

לוס אנג'לס: עצרת ה'שלושים' לפטירת השליח הרב צמח קונין ע"ה

קהל גדול של שלוחים, ידידים ובני משפחה התכנס ביום שני לעצרת התעוררות לציון ה'שלושים' לפטירתו של השליח הרב צמח קונין ע"ה • נשאו דברים ילדיו ורעייתו וכן ידידים ומכרים • בסיום העצרת החלו בכתיבת אותיות ראשונות בספר תורה לעילוי נשמתו • לסיפור המלא, גלריית תמונות >>>
לוס אנג'לס: עצרת ה'שלושים' לפטירת השליח הרב צמח קונין ע
עצרת השלושים לרב קונין | Photos: Yossi Percia

כתב COL

קהל גדול של שלוחים, ידידים, מקורבים ובני משפחה התכנס ביום שני לעצרת התעוררות לציון ה'שלושים' לפטירתו של השליח הרב צמח קונין, בנו של השליח הראשי לקליפורניה יבלחט"א הרב שלמה קונין, שנלב"ע בערב יום ההילולא ג' תמוז והוא צעיר בימים.

את העצרת פתח אחיו של צמח הרב חיים נחום קונין, שציין כי העצרת מתקיימת בדיוק באותו המקום שבו ערך הרב צמח את הכינוס האחרון בחייו, לכבוד הרבי לפני ג' תמוז השנה, ושבו השתתף שעות אחדות לפני פטירתו.

אביו של ר' צמח, השליח הראשי הרב שלמה קונין, חיזק את המשתתפים בדבריו. בנו של ר' צמח, לוי קונין, קרא פרקי תהלים, והבן הבכור מנדי ערך סיום משניות.

ריגשה את הנוכחים רעייתו של השליח, הג' עדה, שסיפרה על דביקותו של ר' צמח בשליחות ועל פעולותיו הטובות. "תמיד היה לו זמן לכולם", אמרה. "כולם הרגישו בנוח בסביבתו".

בתו של ר' צמח, גולדי, הודיעה על כתיבת ספר תורה לזכרו, וסיפרה שחלומו של ר' צמח - עליו סיפר לפני חודשים אחדים - היה שנים רבות לכתוב ספר תורה עבור בית חב"ד. לאחר מכן החלו לכתוב את האותיות הראשונות בני משפחה וידידים.

קונסול ישראל מר הלל נוימן חלק תנחומים וברכות מארץ הקודש. הרב זלמן ולישאנסקי, ראש ישיבת תומכי תמימים במוריסטאון וחמיו של ר' צמח ע"ה, ערך סיום הרמב"ם.

עוד נשאו דברים: ראש ישיבת 'אור אלחנן' חב"ד בלוס אנג'לס הרב עזרא שוחט, ומנהל בית חב"ד בסטנפורד וידידו של צמח הרב דב גרינברג.

ניגונים ופרקי שירה נשמעו מפי מקהלת 'שירה'. ור' אלי מרקוס.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.