מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשע״ט 07.08.2019

הצתת בית חב"ד במסצ'וסטס: ה-FBI משחרר צילומים חדשים

20,000 דולר, זהו הסכום שמציע ה-FBI עבור מידע שיביא ללכידתו של הפושע האלמוני שניסה להצית את בית חב"ד במסצ'וסטס לפני חודשים אחדים ● בימים האחרונים מתפרסמים קטעי צילום חדשים ממצלמת האבטחה של בית חב"ד, בהן ניתן לראות את המצית ● לסיפור המלא >>> עוד בנושא:● בתוך פחות משבוע: שלוש שריפות בבתי חב"ד בארה"ב >>>
הצתת בית חב
התיעוד מתוך מצלמות האבטחה שמתפרסם היום

כתב COL

חודשיים וקצת אחרי, מפרסם בימים האחרונים ה-FBI צילומים חדשים ממצלמות האבטחה בקרבת בית חב"ד במסצ'וסטס, שהוצת בידי אלמוני פעמיים, ומבקש את עזרת הציבור באיתורו. פרס של עשרים אלף דולר מוצע למביא מידע.

השריפה הראשונה פרצה בסביבות השעה אחת-עשרה בלילה של מוצאי שבת לפני למעלה מחודשיים, ברעפי העץ שעל גג בית השליח בארלינגטון הרב אברהם בוקעיט. כוחות משטרה ומכבי אש שהוזעקו למקום השתלטו על השריפה וכיבו אותה.

ביום חמישי שלאחריו שוב הוזעקו הצוותים למקום, כאשר בשעה תשע בערב פורצת דלקה נוספת באותו הבית. גם הפעם היא כובתה ללא נפגעים. "הרחנו הרבה עשן", סיפר השליח הרב אברהם בוקעיט. "מכיוון המרתף שעלה לקומה הראשונה. בחסדי שמים לא היו נפגעים ויצאנו עם הילדים מהדירה".

כעבור שעה שריפה נוספת פרצה בבית חב"ד בנידהם, שם השליח המקומי הרב מנדי קרינסקי כיבה אותה בעצמו באמצעות מטף. השליחה גב' חני קרינסקי, סיפרה כי פינתה את הבית מילדים ושכעת כולם בסדר. השליחה הוסיפה: "מישהו רוצה לפגוע בנו רק כי אנחנו קיימים וזה מפחיד".

צפו בצילום ממצלמות האבטחה >>>
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.