מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשע״ט 06.08.2019

המונים בסיום הרמב"ם המרכזי בטבריה • גלריית תמונות

אלפי אנ"ש חסידי חב"ד מכל רחבי ארץ הקודש, השתתפו אמש (שני) בחגיגת סיום הרמב"ם העולמי שצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש ובית חב"ד בטבריה קיימו בציון הרמב"ם בטבריה ובאולם הסמוך לציון • בכתבה המלאה: סיקור נרחב וגלריית תמונות >>>
המונים בסיום הרמב
צילום: שימי קוטנר

כתב COL

אלפי אנ"ש חסידי חב"ד מכל רחבי אה"ק, השתתפו אמש (שני) בחגיגת סיום הרמב"ם העולמי שצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש ובית חב"ד בטבריה קיימו בציון הרמב"ם בטבריה ובאולם הסמוך לציון, בפעם ה-38.

כפי הוראת הרבי ומחולל תקנת לימוד הרמב"ם היומי, זו השנה השלושים ושמונה ברציפות שצעירי אגודת חב"ד באה"ק ובית חב"ד בטבריה פותחים את חגיגות סיומי הרמב"ם באה"ק על ציון הרמב"ם בטבריה.

חגיגית סיום המחזור הל"ח בלימוד היומי של הרמב"ם 'יד החזקה' במסלול לימוד של ג' פרקים וספר המצוות, התקיימה בציון הרמב"ם בעיה"ק טבריה בהשתתפו קהל אלפים של רבני קהילות אנ"ש, משפיעים, ראשי ישיבות, שלוחי הרבי ואנ"ש חסידי חב"ד מכל רחבי הארץ.

את המעמד פתח השליח ויו"ר מוסודת חב"ד טבריה הרב יוסף קרמר. הרבנים הנכבדים הוזמנו לקרוא את ההלכות האחרונות בספר מלכים. ולסיום המחזור הל"ח התכבד כמסורת השנים, הגאון הרב מרדכי ביסטרצקי שליט"א רבה של קהילת חב"ד בצפת וראש מחלקת הכשרות בעיר. את מחזור הל"ט התכבד לפתוח הגאון הרב מאיר אשכנזי שליט"א רב ואב"ד כפר חב"ד.

חגיגת הסיום התקיימה באולם מופת הסמוך לציון הרמב"ם, בהשתתפות קהל רב של אנ"ש והתמימים.

את החגיגה פתח בטוב טעם השליח ר' נחום גולדשמיד שהנחה את המעמד והזמין לפתוח בדבר מלכות את יו"ר צעירי אגודת חב"ד באה"ק הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב.

את ההדרן המרכזי נשא הגאון הרב יצחק אייזיק לנדא רב ואב"ד העיר בני ברק שכמסורת אבותיו ערך את ההדרן על סיום ספר יד החזקה והלכות מלכים.

את ההדרן לתחילת מחזור הל"ט בלימוד הרמב"ם, ערך הגאון הרב מאיר אשכנזי שליט"א ששילב בהדרן מהלכות בית הבחירה הנלמדים בימים אלו כהוראותו של הרבי

במעמד הוקרנו קטעי וידיאו שהופקו על ידי צעירי אגודת חב"ד במיוחד לאירועי סיומי הרמב"ם שיתקיימו גם בבתי חב"ד ובקהילות וריכוזי אנ"ש באה"ק.

דברי התעוררות וסיום החגיגה, נשא השליח ויו"ר מוסדות חב"ד בטבריה הרב יוסף קרמר.

המשתתפים הודו בחום לשליח ומנהל מטה הרמב"ם בצעירי אגודת חב""ד, הרב דובי קוביטשעק ולרב ברוך לבנוני על ההתמסרות לקיים את הסיום ברוב פאר והדר ובתוכנית מרתקת ומעוררת להוסיף ולחזק את שיעורי הרמב"ם בכל קהילות אנ"ש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.