מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשע״ט 06.08.2019

ועידת המחנכים מציגה: תוכניה מרתקת ומאתגרת • להורדה

ועידת המחנכים המאורגנת על ידי המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד, מציגה בפני ציבור המחנכים תכניה ייחודית, מרתקת ומאתגרת בשיתוף עם "המכון למורים". התוכניה נסמכת על הניסיון העשיר שנצברו עם השנים, אשר הועמקו ובוססו לצורך תפיסות חדשות של מוטיבציה לימודית ובראשן חינוך יהודי-חסידי מהצעד הראשון • לסיפור המלא
ועידת המחנכים מציגה: תוכניה מרתקת ומאתגרת • להורדה
ועידת המחנכים המאורגנת על ידי המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד, מציגה בפני ציבור המחנכים תכניה ייחודית, מרתקת ומאתגרת בשיתוף עם "המכון למורים". התוכניה נסמכת על הניסיון העשיר שנצברו עם השנים, אשר הועמקו ובוססו לצורך תפיסות חדשות של מוטיבציה לימודית ובראשן חינוך יהודי-חסידי מהצעד הראשון

ועידת המחנכים נותנת הזדמנות למחנכים שאיכפת להם, שרוצים להעשיר את ארגז הכלים שלהם בתכנים פדגוגיים ודידקטיים, הלקוחים מן המעיין החסידי העשיר.

מחנכים מציינים את ערכה הרב של הועידה המפגישה את שלוחי הרבי בחינוך תחת קורת גג אחת, ומצליחה לשלב תכנים מיוחדים היוצרים חוויה חסידית ייחודית שבמרכזה הצדעה ומפגן כבוד לשלוחי הרבי בחינוך, בתכנית מחודשת ומרתקת.

הרב נפתלי רוט אומר כל וועידה וחידושיה בין החידושים בסמיכות למועד סיום הרמב"ם יוקדשו הרצאות במשנתו החינוכית של הרמב"ם בשילוב עם חגיגת הסיום שחל באותו שבוע. ד"ר גיל שחר ראש המרכז לרפואת הרמב"ם ירצה על חיים בריאים על פי הרמב"ם וההשפעה על שיפור יכולת הריכוז והלמידה של הילד.

להורדת התוכניה: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.