מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשע״ט 04.08.2019

שלושה חודשים אחרי: נחשפים פרטים חדשים על הפיגוע בפאווי

עונש מוות או מאסר עולם? מסמכים שהוגשו במהלך משפטו של ג'ון ארנסט, היורה בבית חב"ד פאווי שבסן דייגו, שופכים אור על המניעים שהובילו אותו לביצוע המעשה הנתעב • מלבד הפיגוע בבית הכנסת מואשם ארנסט גם בהצתת מסגד בקליפורניה, ואם יורשע יתכן שהתביעה תבקש לגזור עליו עונש מוות או מאסר עולם • לסיפור המלא >>>
שלושה חודשים אחרי: נחשפים פרטים חדשים על הפיגוע בפאווי
בית חב"ד פאווי (ארכיון COL)

כתב COL

יותר משלושה חודשים אחרי פיגוע הירי המחריד שהתרחש בבית חב"ד פאווי הסמוך לסן דייגו בעיצומו של יום אחרון של פסח, פרטים חדשים הנחשפים במהלך המשפט, שופכים אור על המניעים שהובילו את היורה ג'ון ארנסט לביצוע זממו.

על פי הדיווח בסוכנות הידיעות JTA עולה כי ארנסט פעל בהשראת מבצע הפיגועים בניו זילנד לפני תקופה קצרה, במהלכם נרחצו חמישים ואחד בני אדם. מסמכים שהוגשו במהלך המשפט חושפים שארנסט הגיב לפוסטים של מבצע הפיגועים בניו זילנד והוסיף הערות תמיכה שונות.

עוד עולה מכתב האישום, כי זמן קצר לפני הפיגוע פתח ארנסט חשבון חדש ב'אמזון', ובאמעותו רכש פריטים שונים שסייעו לו בביצוע זממו, זאת מלבד רובה שרכש ארנסט בחנות נשק סמוכה לבית חב"ד, יום לפני הפיגוע, לאחר שהציג רישיון שהוצא כחוק - כפי שפרסמנו כאן באתר.

והעונש הצפוי? מלבד הפיגוע בסן דייגו, מואשם ארנסט גם בהצתת מסגד בקליפורניה כחודש לפני. אם יורשע, ייתכן שתדרוש התביעה לגזור עליו עונש מוות או לחילופין מאסר עולם ללא אפשרות שחרור.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.