מערכת COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשע״ט 31.07.2019

הדור הכי מחובר: יום העיון השנתי לנשי חב"ד הצעירות • סיקור

הדור הכי מחובר: למעלה מ- 600 נשי צעירות מרחבי הארץ, התכנסו ביום שלישי ו' בתמוז ליום העיון השנתי של נשי חב"ד הצעירות, שהתקיים בקמפוס בית רבקה בכפר חב"ד ב' • כתבה המלאה, תמונות
הדור הכי מחובר: יום העיון השנתי לנשי חב

הדור הכי מחובר: למעלה מ- 600 נשי צעירות מרחבי הארץ, התכנסו ביום שלישי ו' בתמוז ליום העיון השנתי של נשי חב"ד הצעירות, שהתקיים בקמפוס בית רבקה בכפר חב"ד ב'.

יום העיון שעמד תחת הכותרת "מחוברת" ונערך בשיתוף עם מרכז "אשכילה" התחלק לשני מושבים מרכזיים. לאחר רישום, כתיבת פ"נ לרבי, קבלת ערכת שי והנאה מבר פינוקי בוקר עשיר, התרכזו מאות הנשים באולם בית זלטה.

את המושב הראשון פתח הרב יואב אקריש במשא מרתק, ובשילוב רעיונות חסידיים, דברי חז"ל וסיפורים מאלפים הוביל את קהל השומעות להבנה כי הדרך היחידה לחיים מחוברים באמת היא בהיצמדות ל"אני האישי" של כל אחת ול"אנכי ה' אלוקיך".

הרב מאיר אשכנזי, המרא דאתרא של כפר חב"ד, נשא אף הוא דברים, סיפר על מופת מיוחד מהרבי והדגיש את הזכות הגדולה של האישה להשפיע על ההתנהלות של הבית החסידי, לחבר את בני הבית לתורה ולמצוות ובכך להביא ברכה על כל המשפחה.

בהמשך, הוקרנה הפקת וידאו מיוחדת ליום העיון, המציגה דילמות מחיי האישה הצעירה בתחומי ההורות, הזוגיות ובתחום הבין-אישי, ולאחריה פאנל מומחים שהציגו בפני הנשים את דרכי ההתמודדות עם הקונפליקטים והדרך לצלוח את הקשיים ולהיות אישה מחוברת לעצמה ולסביבה בכל התחומים.

לאורך יום העיון הוקרנו קטעי וידאו מיוחדים מהרבי, המדברים על תפקידיה וכוחותיה המיוחדים של האישה היהודייה.

המרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא, שנתן את חסותו ליום העיון ואף העניק הטבה מיוחדת לבאות הכנס – הנחה משמעותית לאירוח במלון היולדות אסף בייבי – הפגיש על במת האירוע בין נשים חב"דיות צעירות שילדו לאחרונה בחדרי הלידה של אסף הרופא לבין המיילדות שליוו אותן.

הגב' לאה פרידמן, האחראית על הקשר עם יולדות חב"ד והמרכז הרפואי שמיר, לצד מנהלת חדרי הלידה והמיילדות שהגיעו לכנס, שיתפו בשיפורים ובהתאמות שבוצעו לאחרונה לטובת הקהילה החב"דית והבטיחו להמשיך ולשתף פעולה למען היולדות מכפר חב"ד ומהקהילות החב"דיות באזור.

לקראת שעת הצהריים הוגשה למשתתפות ארוחת צהריים עשירה מבית קייטרינג ריבקין, ולאחריה עלתה לבמה הד"ר מירב סלקובסקי, פסיכולוגית ומאמנת, ששיתפה את הקהל בסיפור חייה הייחודי, אותו ליוותה במסרים של חיבור לרבי ולקב"ה, חשיבה חיובית והעצמה אישית.

בתום המושב הראשון פנו הנשים לסדנאות מקצועיות לפי בחירתן. הסדנאות היו מגוונות ומותאמות לפי חתכי גיל ותחומי עניין, ועסקו בנושאי קדושת הבית היהודי, הורות וחינוך ילדים, זוגיות, בריאות וקוסמטיקה.

משתתפות כל הסדנאות דיווחו על שביעות רצון מהתכנים ומהכלים שקיבלו לחייהן האישיים, ונשים רבות ניגשו למארגנות בבקשה לשנה הבאה: לאפשר 2 סבבים של סדנאות...

בסיומו של יום העיון נערכו ההגרלות הגדולות בין התורמות לארגוני הבית היהודי בכפר חב"ד. הנשים המאושרות יצאו עם זכיות רבות ערך, כמו השתתפות בתשלומי משכנתא/שכר דירה לחצי שנה, עוזרת בית, טיסה זוגית לרבי, פאה איכותית ועוד.
את יום העיון הנחתה בטוב טעם הגב' ר. שכטר.

ארגון נשי חב"ד הצעירות מבקש להודות לכל העוזרים/ות והמסייעים/ות ליום העיון.

יום זה מהווה את אחד מימי השיא בפעילות הארגון, שדואג לאורך כל השנה לקהל הנשים הצעירות בכפר חב"ד. מארגן ומממן שיעורים בנושא הבית היהודי, מקיים הרצאות ומבצעי לימוד ומקדם את נושא הקדושה וטהרת המשפחה על פי הוראותיו הקדושות של הרבי.

אתן מוזמנות להצטרף למעגל הנשים שכבר נהנות ומעשירות את ביתן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.