מערכת COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשע״ט 31.07.2019

מסיבת סיום בסימן עשור לת"ת חב"ד "בני מנחם" בחולון

תלמוד-תורה וביה"ס חב"ד "בני מנחם" בחולון חגג ברוב שמחה וגיל את מסיבת הסיום לשנה"ל תשע"ט, בהשתתפות התלמידים, ההורים הנרגשים ואורחים רבים. מסיבה זו אף ציינה עשור להיווסדו של הת"ת, שהחל דרכו עם מספר מצומצם של תלמידים וכיום, ב"ה, מונה מעל 250 תלמידים, כ"י, ומוציא את המחזור השלישי של בוגרי כתה ח' • לסיפור המלא
מסיבת סיום בסימן עשור לת
צילום: נתאי אבל
תלמוד-תורה וביה"ס חב"ד "בני מנחם" בחולון חגג ברוב שמחה וגיל את מסיבת הסיום לשנה"ל תשע"ט, בהשתתפות התלמידים, ההורים הנרגשים ואורחים רבים. מסיבה זו אף ציינה עשור להיווסדו של הת"ת, שהחל דרכו עם מספר מצומצם של תלמידים וכיום, ב"ה, מונה מעל 250 תלמידים, כ"י, ומוציא את המחזור השלישי של בוגרי כתה ח'.

מנהל הת"ת, הרב יהושע שמעוני שיח', פתח בדברי הנחייה קצרים ובירך בהתרגשות על העשור שחלף ביעף כשהוא מתאר את צמיחתו העקשנית והברוכה של הת"ת והישגיו הגדולים כיום.
הערב נפתח בקריאת פרק התהילים של הרבי, ואמירת י"ב הפסוקים הידועים ע"י תלמידי כתות א' החמודים, מלווים ע"י מוריהם המסורים, תוך כדי שירה קצבית שסחפה את הקהל שמחא כפיים להם בהתלהבות רבה.

לאחר הקרנת קטע וידאו בו מדגיש הרבי את מעלת החינוך של הדור הצעיר בתקופתנו, הוזמן נציג ההורים, הרב בנימין שהר שליט"א, מחשובי רבני העיר, שדבריו חוצבי הלהבות סחטו מחיאות כפיים מדי כמה משפטים. הרב שהר העלה על נס ושיבח ביותר את שיטת החינוך החב"די "שופעת הערכים, הנותנת מענה מלא לילד ולהוריו בדורנו הסוער", וסיים לקול תשואות הקהל: "ולרבים אני ממליץ מאוד לרשום ילדיהם לכאן!"

מקהלת "בני מנחם" הופיעה בהופעה מרשימה, בניצוח ר' שלום כינורי שיח', בשרשרת ניגונים ושירים.

יו"ר מוסדות חב"ד בחולון, הרב דוד גורארי שיח', נשא דברים ובירך את הנהלת הת"ת והצוות וכמובן את ההורים היקרים, שלמרות כל הקשיים שליוו בתחילה את הת"ת, ועל אף הפרעות מפה ומשם, הנה אנו מציינים עשור מלא וגדוש עשייה חינוכית קדושה בזכות אמונה ותמיכה גדולה של ההורים בחזון הת"ת, שבע"ה יוסיף וישגשג לשם דבר.

בזה אחר זה הוקרנו סרטונים מרהיבים ומקפיצים של כלל הכיתות, כאשר כל כיתה מציגה את אשר נעשה בה במהלך השנה או נושא מסוים ייחודי שנלמד ע"י התלמידים.

הצגה מיוחדת של תלמידי כיתה ה' בהפקת הרב יניב כהן שיח'

גולת הכותרת הייתה הקרנת הסרט "הקופסה השחורה", שהופק כולו ע"י תלמידי כתה ח', באולפן הצילום המשוכלל הקיים בת"ת. הסרט היה סביב סיפור חייו של שליח הרבי במרוקו, ועל מופת מדהים בו היה מעורב תלמידו של השליח. הסרט המרתק והבלתי נשכח, בוים ונערך ע"י התלמיד מענדי טורקוב שיח', זכה לתשואות ולמחמאות רבות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.