מערכת COL | יום כ"ז תמוז ה׳תשע״ט 30.07.2019

מנדי שיתף את הקהל: "כך סיימתי את הש"ס בבלי וירושלמי"

בהתוועדות חסידים שהתקיימה בחולון שיתף הת' מנחם מענדל חזן מהישיבה המרכזית בכפר חב"ד את הקהל במסלול הארוך שעבר בדרך לסיום הש"ס בבלי וירושלמי כמה פעמים: "הלכתי בכח של הרבי במסירות נפש מתוך אהבה ב"נעשה ונשמע", ואף שאני וחבריי תלמידי התמימים נולדנו אחרי ג' תמוז כשכבר לא רואים את הרבי, אבל אנחנו מרגישים ואוהבים את הרבי" • ואיזו מחווה קיבל בסיום ההתוועדות ממתפללי בית הכנסת? • לסיפור המלא >>>
מנדי שיתף את הקהל:

זה היה ביום ראשון י"ב תמוז תשע"ט בשעה 22:00 בבית הכנסת "בית שלמה" שבשכונת תל גיבורים בחולון. כולם הגיעו חגיגיים ומרוממים, מוכנים להתוועדות עוצמתית לכבוד חג הגאולה י"ב תמוז, ולגמרי לא ידעו מה הולך להיות שם.

לבימת ההיכל עלה ר' יעקב נחימובסקי שההנחיה הופקדה בידיו, ודיבר אודות מעלת היום, ועל השתלשלות האירועים שהובילו לשחרורו של הרבי השישי מחב"ד רבי יוסף יצחק שניאורסון מהמאסר הסובייטי הבולעני והגעתו לאמריקה.

בהמשך נשא דברים הת' מנחם מענדל חזן, ששיתף את הקהל בתהליך שעבר עד שסיים את הש"ס בבלי וירושלמי מספר פעמים.
 
"אז איך ??", שאל מנדי ומיד השיב: "התשובה היא: היות והלכתי בכח של הרבי במסירות נפש מתוך אהבה ב"נעשה ונשמע", ואף שאני וחבריי תלמידי התמימים נולדנו אחרי ג' תמוז כשכבר לא רואים את הרבי, אבל אנחנו מרגישים ואוהבים את הרבי. וכשהולכים ככה במסירות נפש, מקבלים כוחות ומתגלות היכולות. וזה רק ההתחלה! כי יש עוד משימות חדשות ודברים נוספים שהרב נותן, וזה המסר לתלמידי הישיבות בכלל ותלמידי תומכי תמימים בפרט!! שהכל במסירות נפש מתוך אהבה, אז הרבי נותן כוחות".

מענדי סיים את דבריו וריגש את הנוכחים: "אני רוצה לומר תודה לקב"ה, תודה לרבי ותודה לרב שתמך בי, שתומך בי ויתמוך בי וכל מה שמשקיע בי. להורים היקרים על התמיכה והחיזוק, ולאחים היקרים וגם לאחיות. ושנזכה תיכף ומיד ממש לראות את הרבי בחזרה בגאולה האמיתית והשלימה אמן ואמן!"

ואז הגיעה ההפתעה הגדולה: אחרי שמנחם מנדל סיים את דבריו, הוגשה לו, להפתעתו, מתנה מטעם בית הכנסת "בית שלמה" - צ'ק גדול כהוקרה עמוקה על השקעתו ולימודו לאורך התקופה, ועמידה במטלות והמשימות שהוטלו עליו ע"י הרב מרדכי נחימובסקי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.