מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשע״ט 28.07.2019

חוף נפרד סמוך לבני ברק: הרבנים לנדא ורוזנבלט פנו לח"כים

ערב היציאה ל'בין הזמנים', לאור העובדה שהמשא ומתן לחוף נפרד עבור תושבי העיר בני ברק בין העיריה לעיריית הרצליה ובת-ים כשל, שיגרו בימים האחרונים רבני העיר הרב יצחק אייזיק לנדא והרב שבח צבי רוזנבלט, פניה דחופה לחברי הכנסת מטעם סיעת יהדות התורה, שבו מבקשים מהם "להיכנס בעובי הקורה ולהסדיר אחת ולתמיד את השירות האלמנטרי לציבור הגדול שמשווע לפתרון מותאם כהלכה" ● לסיפור המלא ותצלום המכתב >>>
חוף נפרד סמוך לבני ברק: הרבנים לנדא ורוזנבלט פנו לח
הרבנים לנדא ורוזנבלט (ארכיון COL)

שלמה מן

ערב היציאה לבין הזמנים ותושבי העיר בני ברק מודאגים: המשא ומתן שהתקיים לאחרונה בין נציגי העירייה לעיריית בם-ים והרצליה עלה על שרטון, ובשלב זה ייאלצו תושבי העיר, כמו גם שאר תושבי הערים הסמוכות שומרי תורה ומצוות, לנדוד עצמאית לחופים מרוחקים מתאימים.

רבני העיר בני ברק הרב יצחק אייזיק לנדא והרב שבח צבי רוזנבלט, פנו בימים האחרונים לחברי הכנסת מטעם סיעת יהדות התורה, וביקשו מהם "להיכנס בעובי הקורה ולהסדיר אחת ולתמיד את השירות האלמנטרי לציבור הגדול שמשווע לפתרון מותאם כהלכה".

"הננו בזה בפניה נרגשת בשם כל תושבי העיר בני ברק", פותחים הרבנים את מכתבם. "מזה כחודש ומחצה שיושבים אנו על המדוכה לסדר חוף ים נפרד ללא בעיות תערובות וצניעות - דבר החשוב מאוד לכל התושבים אנשים, נשים וטף. הן מבחינת בריאות הגוף והן מבחינת מנוחת הנפש ואפשרות לשחרור ונופש המוגבלים מאוד בציבור החרדי באופן כללי, והאריכות בחשיבות הדבר אך למותר.

"הננו מוכרחים להדגיש, שישבנו מתוך שיתוף פעולה מלא עם ראש העיר היקר הרב אברהם רובינשטיין והאחראים מטעמו על נושא זה בעירייה, וניסינו להגיע למתווה שיוכל להיות מקובל הן מבחינה הלכתית והן מבחינה מעשית, אבל נתקלנו בסירוב הן מאנשי הביצוע בעיריית בת ים, והן מהאחראים בעיריית הרצליה.

הרבנים מוסיפים: "חשוב להדגיש, שחוף מוסדר נפרד הלכתי חשוב מאוד לכלל הציבור החרדי בארץ, הניסיון הראה, שחוף שסודר בשנים עברו כראוי, שימש לא רק את תושבי בני ברק, אלא את כל ערי הסביבה כקרית ספר, עמנואל, ירושלים ועוד".

את מכתבם חותמים הרבנים: "נבקשכם בכל לשון של בקשה להיכנס לעובי הקורה בעניין חשוב זה, להסדיר אחת ולתמיד שרות אלמנטרי לציבור גדול כל כך המשווע לפיתרון מותאם כהלכה. אין לנו ספק בהכרת הטוב שתזכו עבור פעולה חשובה זו שתיזכר לכם לטובה לאורך ימים ושנים טובות, ובעיקר קידוש שם שמים וזכות שמירת הקדושה והצניעות שתעמוד לכם משמיא".

על המכתב, כאמור, חתומים רבני העיר הרב לנדא והרב רוזנבלט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.