מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשע״ט 28.07.2019

מסיבת סיום שנת הלימודים וסיום מסכת בת"ת חב"ד חדרה

ערב מיוחד ומרגש, מעורר ומלא השראה, התקיים בעיר חדרה ● תלמידי תלמוד התורה החב"די בעיר התכנסו עם הוריהם הנרגשים והצוות החינוכי לסיכומה של שנה חווייתית וגדושה בחוויות לימודיות וחסידיות ● מסיבת סיום בחדרה
מסיבת סיום שנת הלימודים וסיום מסכת בת



ערב מיוחד ומרגש, מעורר ומלא השראה, התקיים בעיר חדרה.

תלמידי תלמוד התורה החב"די בעיר התכנסו עם הוריהם הנרגשים והצוות החינוכי לסיכומה של שנה חווייתית וגדושה בחוויות לימודיות וחסידיות בניהולו של הרב מנחם מענדל סטזגובסקי.

המסיבה נפתחה בהופעתו של האומן המפורסם ניצן הס שהלהיב את הקהל בפעלולים תוך כדי העברת מסרים חסידיים עמוקים. בהמשך עלה לבמה מופע 'חסידרמה' משעשע בניצוחו של הרב שלומקע בר זוהר שהיטיב להמחיש את החוג הנפלא שפעל במהלך השנה בת"ת.

רגעי השיא היו בהקרנת ענק של הקליפ המיוחד שסיכם את מבצע 'היחידה' שנערך בת"ת לכיתות הגבוהות בו המחנכים והתלמידים מבטאים את המעלה העצומה והשינוי שהתחולל בהם כתוצאה מהיגיעה האמיתית. התלמידים התייגעו ושיננו את מסכת 'תענית' מחוץ לסדרי הלימודים ובנוסף עמדו במשימות חסידיות ולימודיות נוספות.

הרב יוחנן בוטמן שליח הרבי ויו"ר מוסדות חב"ד חדרה דיבר אודות מעלתו של יום, הקשור עם מסירות הנפש עבור החינוך הכשר לילדי ישראל.

הרב קלונימוס קופצ'יק שליח הרבי ויו"ר בית חב"ד קרא את מכתבו של הרבי בו מברך את תלמידי המוסד הקדוש.

רגעי הוד היו כאשר המנחה הכישרוני ומפיק האירוע הרב אריאל כורש הזמין את התלמידים 'המתייגעים' לעלות בזה אחר זה אל הבמה ולקבל תעודה מפוארת עליה חתומים הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו ורב העיר חדרה הרב דוד ורנר שאף כיבד את המעמד בנוכחותו.

לאחר שעלו לבמה מקהלת הת"ת שהנעימה את הערב בניגוני חב"ד שמחים, עלה נציג התלמידים מכיתה ח' הת' מנחם מענדל גרנשטט וזיכה את הקהל ב'סיום' על מסכת 'תענית' אותה למד במסגרת המבצע.

כעת עלה לבמה הרכז החסידי הרב נתן טסה והכריז על מצטייני מבצע 'ושיננתם' שינון משניות ותניא בע"פ וחילק להם את הפרסים ותעודות ההצטיינות יחד עם הרב יוחנן בוטמן והרב קלונימוס קופצ'יק.

נציג ההורים, הרב חיים מאיר ליברמן שליח הרבי לקיסריה הודה לצוות החינוכי על השותפות בחינוך הילדים ועל התוצאות המרשימות.

לסיום הוקרן הסרט המושקע והמקצועי 'כתוב עלי' שהפיק הרב אריאל כורש יחד עם תלמידי כיתה ח' שעסק בסיפור עלילתי על גודל הזהירות וההקפדה באהבת ישראל.

במהלך כל האירוע הודגש רבות מעלת 'היגיעה בתורה', תחום בו התלמידים השקיעו רבות במהלך השנה במגוון תכניות הלימוד והגיעו להישגים רבים.

המנהל ביקש להודות לכל הצוות היקר של הת"ת שטרח ועמל למען הצלחת אירוע חשוב זה.

יצוין כי את היגיעה ניתן עדיין לראות בת"ת בחדרה כשגם בימי הקיץ הלוהטים, לומדים ממש כרגיל כרצון הרבי וזוכים שקול לימוד התורה לא נפסק אפילו לא לרגע.

פעולה זו מצטרפת לשורת פעילויות ברוכות בת"ת "בני מנחם", שנמצא בימים אלה בתנופת רישום ופיתוח עם מעברו למקום רחב ידיים.

ישר כוח גדול להנהלת המוסדות ולרב יוסי וקסלשטיין שמעניקים את היכולת לצמוח ולהתפתח ביעדים החסידיים.




הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.