מערכת COL | יום כ"ב תמוז ה׳תשע״ט 25.07.2019

בתום שעות חיפושים: נמצא הנער החב"די שנעדר מאז יום רביעי

תחושת הקלה: חיפושים נרחבים התנהלו מאז שעות הערב של יום רביעי אחר תלמיד ישיבת חב"ד במוטריאול, בן 15, שנעדר בעת שצעד עם מחנה הקיץ בו שהה על שביל טיולי בורמונט ● הלילה, בתום שעות חיפושים ארוכות, הוא נמצא בריא ושלם ושוחח עם הוריו ● קודם לכן שיגר מנהל הקעמפ הודעה להורים: "הנערים עברו תרגיל והדרכה לפני שיצאו לטיול הלילה, ואנו סמוכים ובטוחים שהנעדר יימצא במהרה" ● לסיפור המלא >>>
בתום שעות חיפושים: נמצא הנער החב
בתם שעות של חפושים: נמצא הנער החב"די שנעדר

שלמה מן

חיפושים נרחבים התנהלו בשעות האחרונות במדינת וורמונט שבארצות הברית, אחר תלמיד ישיבת חב"ד במוטריאול, בן 15, שנעדר בלילו של יום רביעי בעת שצעד עם מחנה הקיץ בו שוהה על שביל טיולי בקילינגטון שבורמונט.

הנעדר, שמואל רבינוביץ' שמו, נראה בסביבות השעה 21:00 בערב של יום רביעי ומאז נעלמו עקבותיו. הלילה, בתום שעות חיפוש ארוכות הוא נמצא בריא ושלם ואף שוחח עם הוריו.

במהלך היום הצטרפו אל החיפושים לסייע עשרות מתנדבים מארגון 'חברים' של מחוז רוקלנד, ובנוסף נרתמו למעלה מעשרים מתנדבים ממונסי, כשהם מצוידים בכל סוגי הציוד הדרוש לחיפוש והצלה, כולל מרכז פיקוד חדיש.

קילינגטון היא עיירה בהרים הירוקים שבמרכז ורמונט, כ -4 שעות נסיעה ממונסי שבמדינת ניו יורק. המקום ידוע באתרי הסקי שבמורד קילינגטון והר פיקו. באיזור ישנם שבילי הטיול רבים למפלים, ולצועדים מרחקים ארוכים.

מנהל הקעמפ, ר' מיכאל נגר, שיגר זמן קצר לפני הימצאו, בעוד החיפושים באיבם, הודעה להורים ובה כתב: "יש לנו אחריות עיקרית על כל אחד מהחניכים, לדאוג לבטיחותם הגופנית והרוחנית. אני כותב את המכתב הזה כדי ליידע אתכם שאחד מחני הנוער שלנו נפרד מהקבוצה בטיול לילי ונעדר מאז אמש".

"לפני כל טיול ומסע חניכי הקעמפ עוברים תרגיל הדרכה", מוסיף המנהל. "ומיד כשנודע לנו על ההיעלמות פנינו לרשויות, וכעת הם מבצעות פעולת חיפוש והצלה, בתיאום כל הארגונים המקומיים".

המנהל מוסיף: "אני בקשר ישיר עם הסגן שמוביל את פעולת החיפוש וההצלה והוא סמוך ובטוח שהחניך יימצא. אנו רוצים להרגיע אתכם בשלב זה שכל שאר החניכים בטוחים, ומבקשים מכולם להתפלל עבור שמואל בן חאשה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.