מערכת COL | יום כ"ב תמוז ה׳תשע״ט 25.07.2019

חתן פרס נובל אהרן צחנובר בהשקת "הסיפור שלי" בקיסריה

JEM
חתן פרס נובל לכימיה הפרופסור אהרן צחנובר, השתתף באירוע לרגל יום ההילולא ג' תמוז שנערך על ידי בית חב"ד בקיסריה, ונשא דברים מרתקים על פגישתו ב'יחידות' עם הרבי  • לסיפור המלא, תמונות
חתן פרס נובל אהרן צחנובר בהשקת
חתן פרס נובל לכימיה הפרופסור אהרן צחנובר, השתתף באירוע לרגל יום ההילולא ג' תמוז שנערך על ידי בית חב"ד בקיסריה, ונשא דברים מרתקים על פגישתו ב'יחידות' עם הרבי.

לרגל יום ההילולא, ערך השליח בקיסריה הרב חיים מאיר ליברמן ערב מיוחד לכבוד הרבי, שעמד בסימן השקת הספר החדש "הסיפור שלי", שהופיע לקראת יום ההילולא על ידי חברת המחקר והתיעוד החב"די JEM.

באירוע לכבוד הרבי שנערך בבית אחד מידידי בית חב"ד, השתתפו עשרות ממקורבי וידידי השליח הרב ליברמן. אורח הכבוד היה הפרופסור צחנובר, ידיד בית חב"ד, המסייע תדיר לפעילות השליח.

במשך כשעה ריתק חתן פרס נובל הפרופסור צחנובר את המשתתפים בסיפור ורשמי ה'יחידות' הממושכת שהוא זכה לה אצל הרבי בשנת תשל"ו, בהיותו סטודנט ומתמחה במחקר הביולוגי, בה השתתף יחד עם אחיו מר יוסף צחנובר, שהיה מקורב מאוד אל הרבי.

באירוע המיוחד נשאו דברים גם השליח הראשי לאור עקיבא – קיסריה הרב אליעזר שמולביץ, אשר סיפר על שליחות מיוחדת שהייתה לו מהמזכירות למר יוסף צחנובר בעת לימודיו ב"בית חיינו", השליח הרב חיים מאיר ליברמן אשר נשא דברים על הרבי ומנהיגותו, וכן הרב זושא וולף אשר סקר את פרוייקט "מפגשים עם הרבי" של מוסד JEM ואת הספר "הסיפור שלי".

במהלך האירוע צפה הקהל בקטעי ווידאו מרתקים אודות סדרת "אמונה ובטחון" של JEM, והפרופסור אהרן צחנובר אף צפה בתיעוד נדיר של שיחה שהרבי ניהל עם אחיו יוסף צחנובר במהלך התוועדות יו"ד שבט תשל"ה.

באירוע השתתף גם השליח הרב יוסף יצחק נוימן, האחראי על הפצת "הסיפור שלי" בארץ הקודש.

יצויין כי "הסיפור שלי" זכה בארץ להצלחה גדולה בקרב השלוחים ובתי חב"ד, ובקרב אנ"ש והמקורבים. להזמנות כמותיות ניתן להתקשר בטלפון 053-2770794
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.