מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשע״ט 24.07.2019

טבריה: מסיבת סיום לתלמידי תלמוד תורה חב"ד

מאות מתושבי העיר טבריה והסביבה התאספו השבוע למסיבת סיום השנתית של ת"ת חב"ד בעיר • עין לא נותרה יבשה עת הופיעו כל התלמידים במחזמר מרגש ומיוחד שהמחיש את הנושא השנתי של הרשת – 'חסד' • כל המשתתפים באירוע יצאו בתחושת התעלות והתרוממות מהאירוע המרגש והמיוחד, ובהרגשה שב"ה בעיר טבריה יש היום את כל המוסדות חינוך הנדרשים לחינוך הבנים והבנות וברמה הגבוהה ביותר • לסיפור המלא, תמונות >>>
טבריה: מסיבת סיום לתלמידי תלמוד תורה חב
מסיבת סיום שנה בטבריה. תמונות: באדיבות המצלם


ביום שלישי האחרון – חג הגאולה י"ג תמוז – התאספו מאות מתושבי העיר טבריה והישובים בסביבה למסיבת סיום השנתית של ת"ת חב"ד בעיר. עין לא נותרה יבשה עת הופיעו כל התלמידים ללא יוצא מן הכלל (116 תלמידים כ"י) במחזמר מרגש ומיוחד שהמחיש את הנושא השנתי של הרשת – 'חסד'.

את האירוע פתחו התלמידים מכיתות א – ב שהופיעו בתלבושת מיוחדת וניגנו יחדיו את ההמנון השנתי של הרשת בהמשך הופיעו התלמידים מכיתות ג – ד שהציגו על נושא מלחמת היצר כשברקע, מקהלת תלמידים מכיתות אלו, המנגנים את הניגון 'עזרני קל חי' . את מופע המחזמר חתמו תלמידי כיתות ה – ו עם ניגון 'שבת ויו"ט' עם מילים שנכתבו במיוחד למחזמר על ידי המנהל. את המחזמר בשיתוף המחנכים הפיקו המחנך של כיתה א' הרב שניאור זלמן ביטון יחד עם המנהל הרב עמרי בן עקיבא.

לאחר סיום המופע התיישבו התלמידים לחלקה השני של המסיבה. המנהל דיבר בפני התלמידים וההורים על מהות החינוך כפי שמשתקף בחיי היום יום במוסד החינוכי. בדבריו הכריז על פתיחת 'ישיבה לצעירים' לכיתות ז' ח' בשנת הלימודים הבעל"ט – עם תוכנית המותאמת חינוכית ולימודית לתקופת גיל זו.

לאחר מכן הוקרן על המסך וידיאו מיוחד של הרבי – קטעים מחלוקת הדולרים.

הרב יוסף שי קרמר – השליח הראשי ומנכ"ל המוסדות בעיר – עורר את ילדים להשקיע בלימוד התורה והסביר עד כמה שמסר נפשו בעל הגאולה על חינוך ילדי ישראל. בדבריו הכריז על מעבר 'בית הספר בנות – חב"ד' בעיר למשכנה החדש והמרווח בשעה טובה ומוצלחת.

חלקו האחרון של המסיבה ננעל בחלוקת מדליות לכל 116 תלמידי התלמוד תורה – במדליה נכתב התחום בו הצטיין התלמיד במיוחד במהלך השנה הנוכחית. לאורך כל המסיבה הועלו תמונות מהווי הת"ת לאורך השנה – שהוכנו על ידי המורה הרב דוד קירשנזפט.

כל המשתתפים באירוע יצאו בתחושת התעלות והתרוממות מהאירוע המרגש והמיוחד. ומהרגשה שב"ה בעיר טבריה יש היום את כל המוסדות חינוך הנדרשים לחינוך הבנים והבנות וברמה הגבוהה ביותר.

מהנהלת המוסד נמסר כי דרושים מורה/מחנך לשנת הלימודים הבאה – תש"פ, המעוניין נא לשלוח קו"ח בהקדם למייל [email protected] ולעדכן על שליחת המייל בהודעה לטל' 0545495959.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.