מערכת COL | יום כ' תמוז ה׳תשע״ט 23.07.2019

הרב לאו ביקר במוסדות חב"ד בקריית גת: "מהפיכה של ממש"

הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו ביקר במוסדות חב"ד בקריית גת. אל הרב הראשי נלווה הרב משה הבלין, רבה של קריית גת ושדרות, ראש ישיבת חב"ד, וחבר בי"ד רבני חב"ד • הרב לאו הביע את התרגשותו והתפעלותו, ואמר כי "מדובר במהפכה של ממש" • כתבה, גלריה
הרב לאו ביקר במוסדות חב

הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו ביקר ביום חמישי שעבר במוסדות חב"ד בקריית גת והביע את התרגשותו והתפעלותו. הרב אמר למלוויו כי "מדובר במהפכה של ממש".

הביקור נפתח בתלמוד תורה של חב"ד בעיר, ואת פניו של הרב הראשי קיבלו במאור פנים הצוות החינוכי ובראשם המנהל הרב טוביה חבקין. קבלת פנים מכובדת קידמה את פניו, ביחד עם תלמידי התלמוד תורה והמחנכים. הרב מסר דברי תורה וברכה ובחן מספר תלמידים בלימודם והביע את שביעות רצונו מהישגי הלימוד.

לאחר מכן הוא המשיך לסיור בישיבה קטנה ובהמשך בישיבה גדולה ואת פניו קיבלו ראש הישיבה ורב הערים קריית גת ושדרות הגאון החסיד הרב משה הבלין, לצד המשגיח הרב מנחם מענדל גרונר, אנשי הצוות ובהם רבני הישיבה, הר"מים, נציג חב"ד במועצת העיר קריית גת ר' זלמן הכט, הרה"ח ר' יוסף יצחק וולף מהנהלת הישיבה.

הרב לאו התרגש לראות את מאות התמימים השוקדים על לימודם ומנותקים מהוויות העולם ומסר בפניהם שיעור בפרשת השבוע, אחר כך צלל לסוגיה במסכת פסחים ואת דבריו קישר לשלושת השבועות ולציפייה לגאולה.

הרב הראשי לישראל סייר גם במוסדות בעלזא בקריית גת, ביקר בתלמוד תורה בעלז ובחן את הילדים, ומסר שיעור בכולל ברשות רב חסידי בעלז הרה"ג גרינוולד. משם המשיך לבית הכנסת החב"די 'שערי גאולה' שבו מסר שיעור בפני אברכי הכולל בראשות הרב מאיר מאירי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.