מערכת COL | יום י"ט תמוז ה׳תשע״ט 22.07.2019

ת"ת חב"ד בני ברק: מסיבת סיום שנת הלימודים • גלריה

אולם האודיטוריום בעיר בני ברק אירח הורים, תלמידים ובני משפחה של תלמידי תלמוד תורה 'בני מנחם', חב"ד בני ברק למסיבת סיום שנת הלימודים, ונערכה הגרלה על 3 פרסים יקרי ערך במבצע השנתי של מערכת צבאות ה' "מתקשרים וטסים לרבי", שליווה את הילדים במהלך כל השנה • גלריה
ת
צילום: משה נבון
אולם האודיטוריום שבעיר בני ברק אירח הורים, תלמידים ובני משפחה של תלמידי תלמוד תורה 'בני מנחם', חב"ד בני ברק למסיבת סיום שנת הלימודים.

אין לשער את השמחה שנרשמה בקרב ההורים, ובעיקר המתח שהיה בחלל האויר, לקראת הקראת הקבוצות, שעולות כמידי שנה בשנה לקבל תעודה וספרים. תעודות מרשימות המתארות את המאמץ וההתקדמות של התלמידים. זה בעל נגלה, וזה בעל חסידות, זה 'עובד', חתן בגמרא או סגן בגמרא, יהלום ומצטיין, זריזין מקדימין, כתר שם טוב וכתר צבאות ה', חתן הלכה ועוד.

כך עלו קבוצות קבוצות, כל תלמיד לפי הניקוד שצבר בתחום זה או אחר, במהלך השנה. התלמידים עלו לקול תשואות ההורים והמשפחות לקבל את המגיע להם באופן של 'קנאת סופרים תרבה חכמה'.

בין הקבוצות שעלו, נרשם אחד מרגעי השיא, בו נערכה הגרלה על 3 פרסים יקרי ערך במבצע השנתי של מערכת צבאות ה' "מתקשרים וטסים לרבי", שליווה את הילדים במהלך כל שנה"ל, כולל דרכון ושמונה חוברות, עם משימות, ועם סיום כל משימה, היה על התלמידים להחתים את הדרכון, ובכך לצבור חתימות לקראת ההגרלה.

הפרסים בהגרלה היו: סט ספרים מכובד, דולר של הרבי, וכרטיס טיסה לרבי לתלמיד ולאחד מהוריו.

על ההגרלה פיקחו עורכי הדין, ר' שחר ולנר שי', ר' שמואל גרינפלד שי'

בפרס הראשון - כרטיס טיסה כפול לרבי זכה בגורל התלמיד, אברהם לודמיר שי' שעלה בהתרגשות יחד עם אביו לקבל את הזכיה.

בפרס השני - דולר של הרבי שניתן לברכה והצלחה זכה בגורל התלמיד, משה נפתלין שי' שעלה גם הוא בהתרגשות יחד עם אביו לקבל את הזכיה.

בפרס השלישי – סט ספרי קודש מכובד זכה בגורל התלמיד, יוסף יצחוק כהן שי' שעלה בשמחה יחד עם אביו לקבל את הזכיה.

במשך ערב זה נרשמו רגעים רבים של התרגשות ושמחה בקרב ההורים והתלמידים.

את האירוע הנחה המחנך והשליח הרב שניאור זלמן חביב שי', שידיו רב לו בהנחיית אירועים.
על הפקת וניצוח האירוע, עמד המנהל החינוכי, הרב ירחמיאל בלינוב שי', הרוח החיה שעומדת מאחורי כל המערכת החינוכית והלימודית בכל שנה"ל, ומערכת צבאות ה'.

ההורים הודו מאוד למנהל הגשמי הרב מנחם מענדל גרינפלד שי', שדאג למימון כל האירוע, כולל הספרים, תעודות, ושני כרטיסי הטיסה לרבי.

המנהל החינוכי הודה בחום לצוות החינוכי, שמסר את עצמו להצלחת שנה"ל הנוכחית, שהייתה מוצלחת באופן יוצא דופן, כפי שהיה ניתן לראות את כמות התלמידים שעלו וחזרו לעלות לקבל תעודות נוספות לצד פרסים נוספים.

את המעמד המיוחד, כיבדו בדברי תורה וברכה, הרבנים: הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי שליט"א, העומד בראש בי"ד רבני חב"ד באה"ק, ומרא דאתרא נחלת הר חב"ד. והרב יוסף יצחק בלינוב שליט"א, רב מרכז העיר בני ברק, רב קהילת חב"ד ב"ב, העומד בראש מוסדות 'בני ברק'.
תודה מיוחדת לעיריית בני ברק על העזרה בהפקת האירוע ולעומד בראשה הרב אברהם רובינשטיין הי"ו, וכן לרב פרץ אברמוביץ הי"ו על עזרתו הרבה אותה מגיש לת"ת במהלך כל השנה יחד עם הרב ישראל דרנגר הי"ו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.