מערכת COL | יום י"ח תמוז ה׳תשע״ט 21.07.2019

מסיבת סיום למחזור הראשון בקריית חינוך עתיד "אוהלי תמימים"

הורי תלמידי 'אוהלי תמימים - כפר חב"ד' חגגו עם המחזור הראשון של הישיבה את מסיבת הסיום וטקס קבלת התעודות בקריית החינוך בכפר חב"ד • לסיפור המלא
מסיבת סיום למחזור הראשון בקריית חינוך עתיד
הורי תלמידי 'אוהלי תמימים - כפר חב"ד' חגגו עם המחזור הראשון של הישיבה את מסיבת הסיום וטקס קבלת התעודות בקריית החינוך בכפר חב"ד.

ההורים ניצלו את ההזדמנות להיפגש עם צוות הישיבה באופן פרטני, בכדי לשמוע על התקדמות בנם במהלך השנה החולפת.

את הטקס פתח הר"מ והמחנך של שיעור ד' הרב שניאור זלמן אבצן בדברי הערכה ותודה לצוות ולתלמידים עצמם על השנה המוצלחת שהייתה להם בלימודי הקודש ולימודי המקצוע. לאחר דבריו הזמין לקריאת פרקו של הרבי את המשגיח הרב משה וישצקי,

מנכ"ל ומקים המוסד הרב שמואל רייניץ שיתף את ההורים על תהליך ההקמה ועל ימיה הראשונים של הישיבה שהיה מבנה רגיל וללא תנאים מיוחדים, עד למצב כעת שב"ה יש בניין מפואר ופנימייה שנכנסה לתהליך של שיפוץ וכן צוות רמי"ם מחנכים ומורים מקצועיים מהשורה הראשונה, למען הצלחת התלמידים, והכל בזכות ברכותיו של הרבי שמלווים את המוסד. בהזדמנות זו הודה הרב רייניץ להורים על האמון שנתנו במוסד לאורך כל השנים ובירך את התלמידים המסיימים.

מנהל קריית החינוך הרב אליהו וילהלם, ציין בדבריו שב"ה רובם ככולם של התלמידים המסיימים השנה נרשמו להמשיך את לימודיהם בישיבות, ובמקביל כל התלמידים ממש מסיימים עם תעודות גמר מקצועיות בתחומים שאותם למדו. הרב וילהלם פנה בקריאה לתלמידי שיעורי א' ב' וג' שיאמינו בעצמם ויידעו שההנהלה והצוות יעשו ככל יכולתם למען התלמידים שיצליחו ביראת השמים שלהם בלימודי הקודש ובלימודי המקצוע. בסיום דבריו בירך את התלמידים היוצאים שימשיכו ויצליחו בכל אשר יעשו מתוך נחת לרבי ושתמיד יידעו שהמקום והלב פתוח בשבילם.
התלמידים וההורים צפו בווידאו משיחת קודש של הרבי על תפקיד החינוך שצריך להיות באופן כזה שישפיע גם על הזמנים שמחוץ לשעות הלימוד במוסד.

המשפיע הראשי של הישיבה הרב מיכאל טייב, שמלווה את הבחורים באופן אישי בשיחות אישיות ובלימוד פרטני של ספר התניא, מאמרי חסידות ושיחות קודש של הרבי, סיפר בהרחבה נקודות מסיפור המאסר וחג הגאולה י"ב י"ג תמוז ועל המסר שלו גם בימים אלו לכל אחד באשר הוא ובפרט לתלמידי התמימים.

את המסיבה כיבד בנוכחותו המד"א דכפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי, בדבריו הודה בשם ההורים לצוות הישיבה על עבודתם הקדושה במוסד זה ובירך את התלמידים שימשיכו להיות בחורים חסידיים ולקדש את שם ליובאוויטש.

הנוכחים צפו בקטע ווידאו מסיכום השנה החולפת בלימודים, בהתוועדויות, בהרצאות, בפעילויות, בטיולים ובחוגים.

המנהל החינוכי הרב נחום אביעזרי שעומד מאחורי הצלחת התלמידים והובלת המוסד בשנה זו, דיבר על הקשר לפרשת השבוע ועל התהליך שאותו עברו התלמידים, כמו"כ ציין לשבח את הישגיהם הגדולים של התלמידים שכולם הגיעו לתעודות גמר ולבחינות הבגרות. בהזדמנות זו גם הודה למחנכים, למשפיעים ולצוות המורים המקצועיים על השקעתם הרבה ועל הפירות שב"ה נראים בשטח.
הטקס הסתיים בברכתו של מנכ"ל רשת החינוך עתיד מר מנשה סמירה, שעוזר מסייע ודואג יום ולילה להצלחתו ולשגשוגו של אוהלי תמימים כמוסד המופעל באמצעות רשת עתיד, הוא בירך את התלמידים במחזור הראשון ופנה לתלמידים הצעירים שישקיעו בלימודים ובעז"ה יגיעו לתוצאות נהדרות, מנכ"ל הרשת ציין בדבריו שהוא גאה להפעיל את המוס המיוחד של אוהלי תמימים שלמשלב לימודי קודש עם לימודי מקצוע, ושתלמידיו בהחלט מכבדים את הרשת כולה.
בסיום דבריו קיבלו התלמידים המסיימים שי אישי ותעודות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.