מערכת COL | יום י"ח תמוז ה׳תשע״ט 21.07.2019

מעמד סיום מרגש בת"ת חב"ד ברחובות

מעמד סיום שנה מרגש נערך בת"ת חב"ד ברחובות בהשתתפות מאות הורים ותלמידים שגדשו את "היכל התרבות" החדש ברחובות • לסיפור המלא
מעמד סיום מרגש בת
מעמד סיום שנה מרגש נערך בת"ת חב"ד ברחובות בהשתתפות מאות הורים ותלמידים שגדשו את "היכל התרבות" החדש ברחובות ונהנו מערב מיוחד, מרגש, מעורר ומלא השראה, מסיבת סיום מרהיבה של תלמוד תורה חב''ד ברחובות, בניהולו של הרב אמיר הרץ.

תלמידי כיתות א' וקבוצת המקהלה והתזמורת ריגשו את כולם בפתיחת האירוע, תחת הכותרת של הנושא השנתי "בדרכי החסדים", בשירה מרגשת, ריקודים ושמחה.

הרב אלימלך שחר מנכ"ל המוסדות, פתח ב"דבר מלכות" מכתבו של הרבי לסיום שנת הלימודים ולאחריו רב הקהילה הרב מנחם מענדל גלוכובסקי בירך את התלמידים והוריהם.

הרב אריה ליפסקר, נציג חב"ד בעירייה, הביא את ברכת ראש העיר לקהילת חב"ד, לתלמידים ולהורים ובירך על המשך ההתפתחות והתנופה במוסדות החינוך של הקהילה.

בערב הוקרן קליפ מיוחד בו תלמידי הת"ת שרים ניגון דביקות של ר' הלל מפאריטש, היו אלו רגעי הוד והתעוררות לבבית עד דמעות, מלווים בהקרנת ענק מהסרטות שונות בת"ת ועם מילים נוגעות ללב על משמעות ההתקשרות לרבי וחזון הגאולה.

תעודות הוקרה לקבוצות ענקיות של מצטיינים מכל הכיתות במבצע "חסד של חסיד" ומשימות צבאות ה' המאורגנים ע''י רכז פעילות הת''ת הרב מנחם שחר.

"מבצע הנוסע המתמיד" המאורגן ע''י רכז המתיבתא הרב דניאל טרעגער שי' וכן מצטייני, חתני וסגני "ישיבת מתמידים", במסגרתה תלמידים זכו לפרסים בשווי אלפי שקלים עבור התמדה בשינון תניא ומשניות בע"פ לאחר שעות הלימודים.

סירטון מסכם למבצע "הרבי שלי", נתן טעימה מהרוח החיה והלוהטת שליוותה את המבצע במהלך התקופה האחרונה כהכנה משמעותית לג' בתמוז.

"ברכת הבוגר ", בה נציג כיתה ח' הביע מעומק ליבו בשם כל חבריו, הערכה ותודה למורים ולהנהלה, ולאחריה צילום תמונות הבוגרים, מלווים שירה וריקודים ספונטניים מתוך אחדות ואחווה.

את הערב ליוותה ההנחיה המיוחדת של ר' אפרים קמיסר שי' , מלאת ניחוח צעיר ומרענן, שופעת עידוד והוקרה, שובבות ומקוריות, מלאה בהברקות ורעיונות בלתי צפויים. והעיקר- שברגעי השיא של ההגרלות על כרטיסי הטיסה לרבי ל"אב ובנו", יצר מתח ודריכות בקרב הצעירים כמו גם ההורים, עם התרגשות מיוחדת.

המנהל וסגנו הביעו תודה לשני התורמים ידידי המוסדות, שתרמו את 4 כרטיסי הטיסה: ר' שמואל שי' אייזנברג במסגרת מבצע "הנוסע המתמיד'' ור' איציק שי' שמואלי במסגרת המבצע "הרבי שלי".

סגן המנהל הרב מנדי אלבז העניק תעודת הוקרה למנהל בשם כל המחנכים והצוות על פועלו הרב למען הת"ת והמנהל בירכו בחזרה בברכת "חזק ואמץ" לעשייתו הברוכה בת"ת והטיפול האישי לכל תלמיד ובכל עניין. המנהל המשיך להודות לצוות החינוכי הנפלא, לעובדי המינהלה והתחזוקה וחיזק את שיתופי הפעולה בין ההורים והת"ת.

בסיום דבריו הקריא המנהל מכתב של הרבי שיצא לו באג"ק כששלח לרבי הזמנה למסיבה (מענה למורה שלימדה ברחובות, ו' שבט תשי"ז): מגלגלין זכות ליום ותקופה זכאים אשר נתקבל מכתבה ימים אחדים לפני יום ההילולא... אשר ההשגחה העליונה זיכתה אותה לנצל כשרונותיה במוסדות הנקראים על שמו ומתנהלים ברוחו, ואם בהנוגע לכ"א מישראל הרי רועי ישראל מעוררים רחמים רבים בכל המצטרך להם, עאכו"כ בהנוגע לאלו הלוקחים חלק ומשתתפים במוסדות של רועי ישראל אלו... (אג"ק חי"ד).

החלק האחרון של המסיבה היה בהקרנת בכורה של סרט מיוחד "המנצח האמיתי" בהשתתפות ובמשחק תלמידי כיתה ח' , בבימוי ובהפקת המורה המוסיקאי ר' מרדכי ברוצקי שי'. בסיומו של הערב ההורים הביעו את שביעות רצונם מהמסיבה המרהיבה ומההשקעה החינוכית במשך כל השנה כולה.

ההשראה של המסיבה תלווה אותנו בע"ה להמשך תנופה בעשיה רבה, צמיחה ושגשוג לנחת לרבי ולנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.