מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשע״ט 18.07.2019

שימרו את התאריך: ה"ירחי כלה" התשיעי בי"ז מנחם-אב

שימרו את תאריך המעמד הגדול: בעוד כחודש ימים, ביום ראשון שבעה-עשר במנחם-אב, ימים ספורים לפני יום ההילולא השבעים וחמש של כ"ק הגה"ק המקובל רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל, בכ' מנחם-אב, יתקיים בע"ה בכפר חב"ד יום הלימוד והעיון השנתי הארצי התשיעי של מעמד "ירחי כלה" הארצי • לסיפור המלא
שימרו את התאריך: ה
שימרו את תאריך המעמד הגדול: בעוד כחודש ימים, ביום ראשון שבעה-עשר במנחם-אב, ימים ספורים לפני יום ההילולא השבעים וחמש של כ"ק הגה"ק המקובל רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ"ל, בכ' מנחם-אב, יתקיים בע"ה בכפר חב"ד יום הלימוד והעיון השנתי הארצי התשיעי של מעמד "ירחי כלה" הארצי.

המעמד הגדול מאורגן זו השנה התשיעית ברציפות על ידי ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית באה"ק, והוא יתקיים בע"ה בהיכל הישיבה הגדולה בכפר חב"ד, בהשתתפותם של ראשי הישיבה, רבנים וראשי ישיבות חב"ד, וגדולי התורה והחסידות, אשר ישתתפו בע"ה במעמד הגדול.

בוועדה המכינה מטעם הישיבה המארגנת את מעמד השנתי של ה"ירחי כלה", עמלים בימים אלו לסדר גם השנה תוכנית מגוונת ומרתקת למעמד מיוחד זה, בו ישאו הנואמים הנכבדים דברי תורה מענייני דיומא, בהלכה, בחסידות, בתורתו של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו ומתורתו של בעל ההילולא רבי לוי יצחק זצ"ל.

מעמד זה שייערך בס"ד השנה בפעם התשיעית, כבר קנה לו מקום של כבוד בקרב אנ"ש חסידי חב"ד באה"ק כמעמד תורני-חסידי רב רושם. מעמדים אלו נערכו בשנים האחרונות ברוב פאר והדר, בהשתתפותם הפעילה של למעלה מאלף מאנ"ש חסידי חב"ד, רבנים היושבים על מדין, אברכים תלמידי חכמים צורבא מדרבנן לצד בעלי בתים הקובעים עתים לתורה, מקורבים רבים וכן רבים מתלמידי התמימים.

בשנים האחרונות פיארו את מעמד זה, לכבודה של ליובאוויטש ולכבודו של הרבי נשיא דורנו, רבנים וגדולי תורה מחוגים רחבים, ובהם הגאון רבי זלמן נחמיה גולדברג, הגאון רבי מאיר מאזוז, הגאון רבי מענדל שפרן, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, הגאון רבי אביגדור נבנצאל, הגאון רבי יעקב אליעזרוב, הרב הראשי לישראל הרב שלמה משה עמאר, הגאון רבי בנימין רימר חתנו של הגרי"ש אלישיב, וגדולי תורה נוספים.

כזכור, מעמד ה"ירחי כלה" הנו מהמעמדים שהיו חביבים ויקרים במיוחד לכ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, אשר כדברי הרבי בעניין לרב אברהם הרשברג, רבה הראשי של מקסיקו על השתתפותו ב"ירחי כלה" תשד"מ, "הנני מחבב מאוד את העניין בכללות והרי זה מכבדו, (בחייו ו)גם לאחר מותו ועל-ידי תורה הוא כבוד הכי גדול".

ראשי הישיבה וחברי ההנהלה קוראים לציבור הרחב, בעלי בתים ותופסי תורה כאחד, וכן אל בוגרי הישיבה ברחבי הארץ, להקדיש את מחופשת הקיץ את יום זה, י"ז במנחם אב, כיום שכולו תורה ולהשתתף במעמד זה, אשר מעמד זה הווה בשנים שעברו הזדמנות פז עבור כל אחד לשוב ולהתבשם מניחוח הישיבה הקדושה, בהאזנה לשיעורי תורה מפי טובי מגידי השיעורים והרבנים בנושאים המגוונים שנבחרו, ולטעום את טעמה של "תומכי תמימים", ובד בבד להתעשר במלוא חופניים של תוכן עיוני מעמיק ומרתק, לכבודו של בעל ההילולא, ולנחת רוח לבנו, הרבי נשיא דורנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.