מערכת COL | יום י"א תמוז ה׳תשע״ט 14.07.2019

אשקלון: רצף מסיבות לסיום שנה"ל במוסדות החינוך של חב"ד

באימפריית החינוך של חב"ד אשקלון - המונה כ-1600 תלמידים ותלמידות, ציינו את סיום שנת הלימודים באירועים ובמסיבות שהתקיימו בבתי הספר ובגני הילדים • השליח הראשי ורב הקהילה, הרב מנחם ליברמן, ציין כי רשת חינוך חב"ד בעיר נמצאת בצמיחה מתמדת, הודות לשילוב חדשנות טכנולוגית ושיתוף פעולה פורה עם ראש העיר וחברי המועצה • לסיפור המלא, גלריית תמונות >>>
אשקלון: רצף מסיבות לסיום שנה
צילום: באדיבות המצלם

כתב COL

באימפריית החינוך של חב"ד אשקלון- בהם לומדים כ1600 תלמידים ותלמידות, ציינו את סיום שנה"ל באירועים ובמסיבות שהתקיימו בבתי הספר היסודיים, בבתי הספר התיכוניים, במכללת חב"ד אשקלון וב20 גני הילדים.

מסיבת הסיום של ביה"ס היסודי ממ"ד חב"ד "אור מנחם" בניהולו של הרב דוד קסטנבאום, החלה במפגש סיכום בכיתות הלימוד בהשתתפות התלמידים, ההורים והמחנכים. לאחר מכן יצאו כלל התלמידים וההורים לחצר ביה"ס לפעילות חווייתית של משחקי חשיבה בהפעלת חברת 'פוינטר', שבסיומן ערך תלמיד כיתה ה' סיום על מסכת סוכה.

השליח הראשי ורב הקהילה הרב מנחם ליברמן, ראש העיר מר תומר גלאם, חבר המועצה מר עמיחי סיבוני ומנכ"ל אגודת חב"ד הרב שמואל גרוזמן העניקו תעודות הוקרה ופרסים לתלמידים מצטיינים בלימוד, בהנהגה חסידית ובשינון משניות בע"פ.

תלמידות תיכון חב"ד "אור חיה" בניהולה של הגב שרית אוריאן, חגגו את מסיבת סיום שנת הלימודים בבית הספר התיכון החדש והמפואר בשכונת נווה אילן. התלמידות והאימהות נהנו מתכנית אמנותית בכיכובן של התלמידות, כיבוד עשיר וחלוקת תעודות הצטיינות.

תלמידי כיתות 'שלהבות' בניהולה של גב' לילך אמיתי, והוריהם חגגו את סיום שנה"ל הראשונה במסיבה מושקעת, בה חוו את שיטת ההוראה הייחודית של 'שלהבות'. המשתתפים נהנו מבר עשיר, תעודות הוקרה ופרסים חולקו לתלמידים.

מסיבת הסיום של מכללת חב"ד אשקלון בניהולה של גב' דבורה מוסקוביץ, היה אירוע מרגש במיוחד, כשתלמידות המחזור הראשון של המכללה מסיימות עם תואר באדריכלות.

הסטודנטיות הגישו את עבודות הגמר באדריכלות, חלקן עסקו בתכנון אדריכלי של מקוואות, בתי כנסת, וגנים לחינוך מיוחד. צוות הבוחנים הביע הערכה רבה לתכנון המקורי והמקצועי ואף העמיק בהלכות בנית המקווה בהקשר האדריכלי

מסיבת הסיום התקיימה בהשתתפות הסטודנטיות ובני משפחותיהן. רגע השיא היה , כשהסטודנטיות לבשו את הגלימה וחבשו את כובע הבוגרים בשעה שהוענקו להם תעודות ע"י מייסד המכללה השליח הראשי - הרב מנחם ליברמן, האדריכלים הרב מרדכי גורליק וגב' תמרה גורליק וצוות המכללה.

במהלך מסיבת הסיום בבית הספר ממ"ד חב"ד אור חיה בניהולה של גב' חני וולף, נחנכה החצר הלימודית שבהקמתה הושקע מאות אלפי שקלים ע"י משרד החינוך, עיריית אשקלון ואגודת חב"ד.

תלמידות ביצעו באופן מדויק את קטעי השירה והמחול, ויצרו מעגלי ענק ושרשרת שמחברת את כלל התלמידות .

מנכ"ל ה'רשת' הרב אליהו קריצבסקי כיבד בנוכחותו ויחד עם הנהלת המוסדות וראש העיר מר תומר גלאם גזרו את הסרט וחנכו את החצר הלימודית.

ראש העיר מר תומר גלאם שהשתתף בחלק ממסיבות הסיום יחד עם צוות משרדו, בירך את תלמידי מוסדות חב"ד, הצוותים החינוכיים, השלוחים הפועלים בעיר ובמיוחד את השליח הראשי הרב מנחם ליברמן, על מפעל חיים חינוכי רב שנים שמקרין מאיכותו על כלל תושבי אשקלון.

השליח הראשי ורב הקהילה הרב מנחם ליברמן השתתף במסיבות סיום שנה"ל, בדבריו בפני התלמידים הדגיש את גודל הזכות והאחריות ללמוד במוסד של הרבי והתפקיד המוטל על כל אחד להיות נר להאיר.

כמו כן ציין כי רשת חינוך חב"ד נמצאת בצמיחה מתמדת, אודות לשילוב חדשנות טכנולוגית וערכי היהדות והחסידות, ושיתוף פעולה פורה של מוסדות חב"ד עם ראש העיר מר תומר גלאם, ראש מנהל חינוך ותנו"ס מר יובל זוזט וחבר המועצה והממונה על ערכים ותודעה יהודית מר עמיחי סיבוני, ועל כך התודה והברכה נתונה להם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.