מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשע״ט 10.07.2019

תושבי מגדל העמק התוועדו ביום ההילולא

מאות רבות מתושבי מגדל העמק הגיעו להשתתף בהתוועדות יום ההילולא ג' תמוז שנערכה על ידי בית חב"ד בראשות שליח הרבי הרב אליעזר פרסיה בשיתוף עם בית הכנסת צעירי נוף העמק באולם בית הכנסת ● לסיפור המלא
תושבי מגדל העמק התוועדו ביום ההילולא

מאות רבות מתושבי מגדל העמק הגיעו להשתתף בהתוועדות יום ההילולא ג' תמוז שנערכה על ידי בית חב"ד בראשות שליח הרבי הרב אליעזר פרסיה בשיתוף עם בית הכנסת צעירי נוף העמק באולם בית הכנסת.

התוועדות נפתחה בקריאת פרקו של הרבי - פרק קי"ח בתהלים - על ידי הרב יעקב רסקין, שליח הרבי ורב בית הכנסת בית מנחם בשכונת יערת העמק.

המנחה, שליח הרבי בשכונת נוף העמק הרב שמואל לוינסון, פתח בדברים על הזכות הגדולה שיש לכל אחד מהמשתתפים באירוע לכבוד יום ההילולא של הרבי - הרבי של כולם שדאג ודואג לכל יהודי בכל קצוות תבל.

רב העיר הרב אברהם מנחם סיפר על לימודיו בישיבת חב"ד במרוקו ולאחר מכן בכפר חב"ד והפליא בדברים על הרבי שהיה איש עולמי ועד היום ממשיכים לראות את פעולותיו בכל העולם. הרב שיתף את המשתתפים בכך שהוא עצמו לומד באופן קבוע את שיחותיו של הרבי.

ראש העיר מר אלי ברדה סיפר לקהל כי בחירתו לתפקיד בפעם הראשונה לפני למעלה מ-20 שנה היתה בזכות תפילותיו בציון הקדוש של הרבי ועל כך שהוא מקפיד בכל נסיעותיו לארצות הברית לפקוד את הציון הקדוש.

רב העיר הרב יצחק דוד גרוסמן פתח את נאומו בכך שלא עובר עליו יום אחד בלא שהוא חושב על הרבי. הרב סיפר על הקשר המיוחד שהיה לו עם הרבי והיחס המיוחד שהרבי העניק לעיר מגדל העמק וסיפר סיפור מופת אישי עם בתו שהיתה צריכה רפואה שלמה בעיניה ובזכות ברכתו של הרבי נרפאה בדרך נס.

בהמשך התוועד עם הקהל אורח הערב הרב יוסף יצחק ליפקין שדיבר על האכפתיות של הרבי מכל יהודי וסיפר סיפורים שהמחישו את העניין. הרב ליפקין הציג לפני הקהל חוברת מיוחדת "קונטרס אהבת ישראל" שקיבל מהרבי עם חתימת יד קדשו.

המשתתפים יצאו בתחושה מרוממת וקיבלו החלטות טובות להוסיף בלימוד תורתו של הרבי ובהליכה בדרכיו.

ביציאה קיבלו המשתתפים את הספר החדש "מה שלמדתי מהרבי".

בית חב"ד מוסר את תודתו לתמימים מישיבת תומכי תמימים בעיר שעזרו וסייעו רבות בארגון התוועדות

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.