מערכת COL | יום ו' תמוז ה׳תשע״ט 09.07.2019

כנס השלוחים המחנכים ה-ל"א יוצאת לדרך בסימן "לאורו אלך"

ועידת המחנכים הל"א – שלוחי הרבי בחינוך - יוצאת לדרך: הוועידה תתקיים אי"ה בתאריכים יא'- יג מנחם אב במלון ניר עציון ותעמוד השנה בסימן 70 שנה לנשיאות הרבי – "לאורו אלך" – הנושא השנתי בשנת תש"פ בכל מוסדות החינוך - שבמרכזה ידונו בין השאר בדרכים כיצד להעביר לתלמידים את המסר "מה למדתי מהרבי". כמו"כ תערכנה קבוצות דיון וסדנאות בהשתתפות אנשי מקצוע מומחים בנושאים חינוכיים אקטואליים המעסיקים את הסגל החינוכי במוסדות החינוך היסודיים והישיבות  ● כנס המחנכים
כנס השלוחים המחנכים ה-ל

ועידת המחנכים הל"א – שלוחי הרבי בחינוך - יוצאת לדרך! הוועידה תתקיים אי"ה בתאריכים יא'- יג מנחם אב במלון ניר עציון ותעמוד השנה בסימן 70 שנה לנשיאות הרבי – "לאורו אלך" – הנושא השנתי בשנת תש"פ בכל מוסדות החינוך - שבמרכזה ידונו בין השאר בדרכים כיצד להעביר לתלמידים את המסר "מה למדתי מהרבי". כמו"כ תערכנה קבוצות דיון וסדנאות בהשתתפות אנשי מקצוע מומחים בנושאים חינוכיים אקטואליים המעסיקים את הסגל החינוכי במוסדות החינוך היסודיים והישיבות.

מספרם של מתכנסי הועידה, הולך וגדל משנה לשנה – עובדה המעידה על הצורך הדחוף לשמור על ערנות מוגברת, להתרענן ולהתעדכן בכל עת בכלים החינוכיים המסוגלים לסייע לעוסקים בשליחות הקודש החשובה ביותר – חינוך ילדי ישראל על טהרת הקודש.

חשיבותה של הועידה מקבלת משנה תוקף, לרגל הזמנים המשתנים והאתגרים החדשים העולים ומתגברים בכל עת ובכל שעה.

אחת משעות השיא של הועידה תהיה ההתוועדות החסידית הגדולה שתתקיים בלילה הראשון של הועידה בהשתתפות משפיעים ידועי שם. ובערב השני, ממתין לציבור המחנכים ערב הצדעה חגיגי בהשתתפות רבנים ואורחים, ערב מרשים שכולו מפגן כבוד למחנכים שלוחי חב"ד בחינוך .
הרב נפתלי רוט יו"ר הועידה שמח להיות איש בשורה שלאחר 30 שנות נסיון של הועידה, ועד הכינוס שוקד על תוכנית עשירה ומיוחדת שתתן מענה לצורכי השעה.

המרכז חינוכי חסידותי וועידת המחנכים נוסדו בהתאם להוראת הרבי ובהכוונתו, ועידת המחנכים היא גולת הכותרת של פעילות פדגוגית מגוונת שמתקיימת לאורך כל השנה בקרב מוסדות חינוך חב"ד בארה"ק על-ידי של צעירי-אגודת-חב"ד בניצוחו של איש החינוך הרב נפתלי הכהן רוט, במגמה להעלות את רמת החינוך וההוראה ולהתמודד עם אתגרי התקופה.

להרשמה https://chinuchi.cashcow.co.il/

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.