מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״ט 07.07.2019

ידיעות אחרונות במוסף מיוחד על הרבי

מוסף מיוחד על הרבי,יצורף בסוף השבוע, ערב יום ההילולא, לכל קוראי עיתון ידיעות אחרונות • המוסף משולב תמונת ענק של הרבי • וגם רשת המקומונים של ידיעות אחרונות בפרסום מיוחד על היום הק' ג' תמוז, 25 שנה • לסיפור המלא >>>
ידיעות אחרונות במוסף מיוחד על הרבי

שלמה מן

בצעירי אגודת חב"ד לא נחים לרגע. לאחר היערכות גדולה, הפיקו בצעירי אגודת חב"ד חומרי לימוד והסברה נרחבים בקשר ליום הק' ג' תמוז בשנת ה-25 ולכל שכבות הציבור.

אגף הדוברות בצעירי אגודת חב"ד, עמל בשבועות האחרונים להכנת מוסף מיוחד על הרבי והשפעתו בעולם כולו. המוסף היוקרתי שזכה לתשבוחות מקיר לקיר ומכל שכבות האוכלוסייה, כולל תמונות וסקירה נרחבת על הרבי ומשולבת בו גם תמונה מרהיבה של הרבי שניתנת לתליה ושמירה בכדי שכל קורא יוכל להתחבר ולהתקשר לרבי ולדמותו.

בנוסף למוסף שצורף לכל קוראי העיתון הגדול במדינה, אגף הדוברות בצעירי אגודת חב"ד פרסם בכל המקומונים של ידיעות אחרונות, מודעת ענק להתעוררות והצטרפות לציון יום ההילולא ג' תמוז, תוך הזמנה לקחת חלק באירועי בתי חב"ד השונים, להדליק נרות שבת ונר נשמה ולשגר פ"נ לברכה באוהל הק'.

מצעירי חב"ד נמסר, כי בפרסום הנרחב בכל ערוצי המדיה, הושקעו מאמצים עצומים ואדירים וחשיבה רבה, והכל בכדי להביא את הרבי לכל בית בישראל.

הרב יוסף יצחק אהרונוב, מציין בסיפוק רב את ה"עשיה הרחבה שנעשתה בחודש זה בכדי להביא, לחבר ולקשר את כל בית ישראל לרבי ולציין את היום הק' ג תמוז כיום זכאי ומסוגל לקבלת ברכותיו הקדושות של הרבי ולהתעורר ברגש וגעגוע לראות את מלכנו ותיכף ומיד ממש".

להורדת הגיליון לחצו כאן >>>
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.