מערכת COL | יום כ"ט סיון ה׳תשע״ט 02.07.2019

עשרים וחמש שנה: 15,000 בהתוועדות עוצמתית ערב יום ההילולא

מכל רחבי הארץ נהרו כ-15,000 חסידי חב"ד להתוועדות מלכדת ומיוחדת, ערב יום ההילולא הכ"ה של הרבי, בארגון המוקפד של צעירי אגודת חב"ד ● אף כסא לא נשאר פנוי בהתוועדות המרגשת שלא תשכח ● הגעגועים, הרגעים, צפו ועלו. והיו הרבה דמעות בקהל. הרבה רגעים מרגשים. ולצד זאת, התחושה הבלתי נתפסת ש"מה זרעו בחיים אף הוא בחיים", שהרועה הנאמן, ממשיך ללוות את כלל חסידי חב"ד בכל מקום שהם בעולם ומאציל מברכותיו הקדושות גם כיום, כפי שרואים וחוזים בהתפתחות האדירה והכבירה של אלפי בתי חב"ד בכל נקודה בגלובוס, כמו גם בחייהם האישיים של רבבות חסידי חב"ד ● צפו בגלריה של חיים טויטו. את האירוע הפיקה חברת 'צבעים הפקות' ● לסיקור המלא
עשרים וחמש שנה: 15,000 בהתוועדות עוצמתית ערב יום ההילולא
צילומים: חיים טויטו

שלמה מן

אמש נחתמה התוועדות מרגשת ועוצמתית, מלכדת ומרשימה, של כ-15,000 חסידים מכל רחבי הארץ, ערב יום ההילולא הכ"ה של הרבי, בארגון המוקפד של צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש.

כבר בשעת הצהריים החלו לנהור קהל החסידים מכל נקודה בארץ, מאילת ועד מטולה. שלוחים, אנ"ש ומקורבים. מכל הגילאים. ובראשם חברי בית דין רבני חב"ד שליט"א, לצד המשפיעים החשובים ורבני קהילות אנ"ש. הייתה זו התוועדות משפחתית שבמרכזה דבר אחד: הרבי נשיא דורנו.

הגעגועים, הרגעים, צפו ועלו. והיו הרבה דמעות בקהל. הרבה רגעים מרגשים. ולצד זאת, התחושה הבלתי נתפסת ש"מה זרעו בחיים אף הוא בחיים", שהרועה הנאמן, ממשיך ללוות את כלל חסידי חב"ד בכל מקום שהם בעולם ומאציל מברכותיו הקדושות גם כיום, כפי שרואים וחוזים בהתפתחות האדירה והכבירה של אלפי בתי חב"ד בכל נקודה בגלובוס, כמו גם בחייהם האישיים של רבבות חסידי חב"ד.

היו בערב נאומים של שלוחים ומשפיעים, לצד מקורבים שגילו את היהדות ואת אור החסידות בעקבות החשיפה לדמותו הטמירה של הרבי.

בלב האירוע פרצו המוני החסידים בריקוד סוחף ועוצמתי שהרים את ההיכל הירושלמי על הרגליים. שיא האירוע היה הקראת פ"נ כללי על ציונו הקדוש של הרבי שהועבר בשידור ישיר.

האירוע נחתם באווירה מלכדת ומרוממת, עם קבלת החלטות טובות להעצים את הפעולות להגשמת הוראותיו הקדושות של הרבי.

"האווירה וההתוועדות החסידית המרוממת שליכדה את אנ"ש חסידי חב"ד באה"ק 'שבת אחים גם יחד', מחייבת אותנו כלל החסידים להתחזק בהתקשרות לרבי ולעשות הכל למילוי הוראותיו הקדושות", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב.

דיווח נרחב יובא אי"ה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.