מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשע״ט 27.06.2019

ביוזמת צעירי חב"ד: רבבות ספרים על הרבי יחולקו למקורבים

בימים הסמוכים לג' תמוז – שנת העשרים וחמש, עתידים השלוחים וכלל חסידי חב"ד לחלק רבבות עותקים מהספר החדש "מה שלמדתי מהרבי" • הספר החדש שיוצא לאור בידי צעירי אגודת חב"ד ונערך בידי הסופר הרב שניאור אשכנזי, מביא את תפיסת העולם של הרבי לקהל הרחב בצורה מרגשת וסוחפת • לסיפור המלא
ביוזמת צעירי חב

בימים הסמוכים לג' תמוז – שנת העשרים וחמש, עתידים השלוחים וכלל חסידי חב"ד לחלק רבבות עותקים מהספר החדש "מה שלמדתי מהרבי".

הספר החדש שיוצא לאור בידי צעירי אגודת חב"ד ונערך בידי הסופר הרב שניאור אשכנזי, מביא את תפיסת העולם של הרבי לקהל הרחב בצורה מרגשת וסוחפת, הנותנת לקורא את התחושה שהוא עומד ישירות מול הרבי ופותח את ליבו בנושאים החשובים והאישיים ביותר.

הספר יימכר במחיר סמלי כדי להקל את ההפצה לכל דורש.

"הספר החדש הוא בשורה גדולה מאוד", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, "לראשונה, יוכלו רבבות מקורבים לקבל את המשנה הרחבה של הרבי, בפורמט נעים ונגיש, המותאם במיוחד עבורם".

ה'פתח דבר' התמציתי והקליל, הוא המראה לתוכן בספר, המוגש בשפה בהירה, קליטה וישירה. והנה הוא לפניכם: "הרבי מליובאוויטש, רבי מנחם מענדל שניאורסון, מוכר כיום בתור 'הרבי של כולם'. מי שראה לנגד עיניו את עתיד העולם היהודי והקים את מפעל השליחות החב"די, חוצה הגבולות והיבשות, שמהווה עוגן רוחני וגשמי עבור כל יהודי ויהודייה באשר הם.

"זאת התרשמות נכונה, אבל היא מעט שטחית. ייחודי האמתי של הרבי הוא בהיותו המדריך הרוחני הפרטי – שלי, שלך ושל כל ילד וילדה בעולם. ספק אם ישנו עוד מנהיג יהודי בדורנו שקיים קשר אישי עם כל כך הרבה בני אדם. מדי יום נערמו על שולחנו מאות מכתבים ששיגרו אנשים מכל הסוגים, בבקשה לקבל עידוד והדרכה בשלל סוגיות החיים. אל מקום מושבו בבית הלבנים האדומות המפורסם, בניין 770 בשדרה הרחבה בברוקלין, ניו יורק, עלו ובאו מאות אלפי בני אדם לפגוש בו ולשאוב ממנו כוח ואנרגיה. ולאורך השנים קיבל הרבי עשרות אלפי אנשים לפגישת 'יחידות' אישית, בה היה מקשיב בתשומת לב למי שעומד לפניו ונותן לו את ההרגשה המופלאה כי הוא האדם המרכזי בחדר.

"הגותו של הרבי מודפסת כיום על גבי מאות ספרים וזוכה לשלל עיבודים והנגשות. הספר הזה, 'מה שלמדתי מהרבי', מבקש להציע משהו מיוחד: הוא רוצה לתת הרגשה קרובה של עמידה מול הרבי ושיחה על הנושאים החשובים בחיים. הספר מורכב משילוב של ציטוטים ישירים בלשונו המקורית של הרבי, עם מפגשים אישיים שמסופרים מגוף ראשון בידי אנשים שחייהם השתנו בעקבות הדרך שהראה להם הרבי, לצד סיפורים מפעימים הממחישים את אמתותו של המסר – בליווי תמונות מאירות עיניים שמקרבות אלינו את דמותו המאירה של הרבי".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.