מערכת COL | יום כ"ד סיון ה׳תשע״ט 27.06.2019

אישה בפרשה: מטור אישי בעיתון לספר רב מכר

"האשה בפרשה" מתחיל בטור אישי בעיתון שנכתב על ידי גב' אירית ציפורי, רעיית השליח לקרית שמונה הרב יגאל ציפורי ● לפני כארבע שנים החלה השליחה לפרסם טור בעל ניחוח אישי בעיתון המקומי, על יסוד פרשת השבוע כפי שזו מוארת בתורת הרבי. בסגנונה הייחודי היא נוגעת בטור בנקודות הכמוסות והרגישות ביותר של חיינו מזווית נשית ● לסיפור המלא ולרכישה מקוונת
אישה בפרשה: מטור אישי בעיתון לספר רב מכר
"האשה בפרשה" מתחיל בטור אישי בעיתון שנכתב על ידי גב' אירית ציפורי, רעיית השליח לקרית שמונה הרב יגאל ציפורי. לפני כארבע שנים החלה השליחה לפרסם טור בעל ניחוח אישי בעיתון המקומי, על יסוד פרשת השבוע כפי שזו מוארת בתורת הרבי. בסגנונה הייחודי היא נוגעת בטור בנקודות הכמוסות והרגישות ביותר של חיינו מזוית נשית.

עד מהרה הפך הטור פופולרי וצבר תאוצה גם ברשתות החברתיות. שבוע אחרי שבוע, הגיע הטור אל אלפי נשים והאיר את חייהן. נשים מספרות שלא פעם הטור דיבר בדיוק אל דילמות החיים שלהן, ועם קריאת הטור – הן מצאו את התשובות בפרשת השבוע, בדמויות עליהן מסופר ובמסר שהן מעבירות.

הטורים שהפכו לספר, שנכתבו בהשראת פרשת השבוע, מלמדים כיצד ניתן לחיות עם הזמן בצורה ישירה וכנה. מלבד היותם מדברים אל הקהל הרחב בשפתו, הספר מטפל בנושאים 'מהשטח', מחיי היום יום, נושאים שכל אישה מתמודדת איתם, במעגל המשפחתי, העסקי והידידותי.

קוראות הגיבו לא פעם כי קריאת הטור עוזרת להן למצוא כוחות בהתמודדויות היומיומיות, מחזקת להן את החוסן הנפשי, מאחדת ומלכדת להרמוניה משפחתית, מעצבת סמכות הורית, מעצימה את השליטה העצמית ומוסיפה עונג ושמחה לחיים.

הפצרות בלתי פוסקות מצד הקוראות לאגוד את הטורים לספר – הניעו אותה לעשות זאת, והספר הראשון יצא לאור.

הספר מיועד לכל אישה. השפה בו היא שפת הלב והנשיות וכולן יכולות למצוא בו את עצמן. שלוחים וארגונים כבר רכשו את הספר כתשורה לנשים מחוץ לקהילת חב"ד, בזכות ההגשה המעולה, הכתיבה המוקפדת, והעיצוב המזמין והקליל.

כתוצאה מכך שהספר יצא לאור עולם, החלו לזרום פניות רבות אל גב' ציפורי להרצאות בערבי עיון, חוגי ידידים ומוסדות חינוך, על מנת לחוות יחד איתה באופן בלתי אמצעי את תכני הטורים המעוררים. את המסרים העמוקים היא מעבירה בשפתה הייחודית, בגובה העיניים, והאווירה המיוחדת ממשיכה ללוות את המשתתפות, צעירות כמבוגרות, תקופה ארוכה לאחר מכן.

לרכישה מקוונת לחץ כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.