מערכת COL | יום כ"ב סיון ה׳תשע״ט 25.06.2019

הכלכלה בשדרות קשה: שליח חב"ד וחתנו בקריאה לציבור לתמוך

אמש (ב') הפגינו מסעדנים משדרות והסביבה בירושלים. הם מספרים על הפסדים בשנה האחרונה בעקבות המצב הביטחוני וחוששים מקריסה וסגירה • איש התקשורת החב"די ותושב העיר, ר' מנדי ריזל כתב בטוויטר שלו: "בא לכם לעשות משהו טוב? בואו לשדרות, יש פה בתי קפה ומסעדות מהשורה הראשונה - והכול בחמימות וחיוך שאופיינית לשדרותים. המלחמה שלהם היא המלחמה של כולנו" • גם חמיו, השליח הראשי של חב"ד בעיר, הרב משה-זאב פיזם אמר: "בואו לפרנס. ולאוו דווקא לקניונים, אלא לעסקים קטנים שזקוקים לעזרת הקהל הישראלי. אם תהיה התעוררות זה יהיה דבר גדול" • לכתבה המלאה
הכלכלה בשדרות קשה: שליח חב
ארכיון COL

מאת: כתב COL

*

אמש (ב') הפגינו מסעדנים משדרות והסביבה בירושלים. הם מספרים על הפסדים בשנה האחרונה בעקבות המצב הביטחוני וחוששים מקריסה וסגירה.

איש התקשורת החב"די ותושב העיר, ר' מנדי ריזל יצא בקריאה בטוויטר ואמר: "בא לכם לעשות משהו טוב? בואו לשדרות, יש פה בתי קפה ומסעדות מהשורה הראשונה - והכול בחמימות וחיוך שאופיינית לשדרותים. המלחמה שלהם היא המלחמה של כולנו".

גם חמיו, השליח הראשי של חב"ד בעיר, הרב משה-זאב פיזם אמר בשיחה ל-COL: " כאשר החלו כאן הטילים וההפגזות לפני שנים והיה כאן יומיום ירי במשך עשרות פעמים ביום - זה גרם לשיתוק קשה בעיר. הפרנסה לא הייתה פרנסה והעסקים ממש נפגעו.

"הייתה תנועה כלשהי שהרימה את הפרויקט והביאה מלא אנשים מכל הארץ לרכוש מוצרים בעיר, לאכול במסעדות ולהוציא כסף בעסקים שיעזרו לתושבי העיר שלא יקרסו.

"היום יורים עלינו מעזה פעם בכמה זמן. לכן, כאשר אדם חושב ומעוניין לצאת לאכול במסעדה הוא יחשוב כמה פעמים לפני שיסע לשדרות. כי הוא טוען מה יקרה בכל רגע נתון. לכן אנו נמצאים במצב בו עיר פורחת מצד אחד, ומאידך - יש משבר עסקים כלשהו".

הרב פיזם ממשיך ואומר: "לכן אנו פונים ומבקשים שהקהל אכן יתן מענה ותנועה של אנשים שיבואו לקהות ולפרנס את תושבי העיר. ולאוו דווקא לקניונים אלא לעסקים קטנים שזקוקים לעזרת הקהל הישראלי. אם תהיה התעוררות זה יהיה דבר גדול".

השליח החב"די בשדרות משתף ומספר: "אני נזכר שבתקופה ה"חמה" היו מגיעים לשדרות בכל יום שישי אלפים והיו עורכים 'דווקא' פה קניות לשבת ולכל השבוע. לעודד, לתמוך. והיו נכנסים גם לבית חב"ד ותורמים מלא מוצרים בכדי לחלק למשפחות נזקקות ברחבי בשדרות. למרות שהצורך קיים, לצערי זה נפסק. והנה הזמן לעורר את הציבור - לחזור לימים היפים. ואם חב"דניקים באים? תבואו לעזור ב'מבצעים'....  
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.