מערכת COL | יום כ"ב סיון ה׳תשע״ט 25.06.2019

מקליפורניה לאשקלון: הרב אליעזרי סייר במוסדות חב"ד בעיר

הרב דוד אליעזרי שליח הרבי ביורבה-לינדה, קליפורניה סייר בעיר אשקלון עם השליח הראשי הרב מנחם ליברמן, ביקר בחלק ממוסדות החינוך ובתי חב"ד בעיר אשקלון, נפגש עם שלוחי הרבי המקומיים ולמד על צרכיהם של התושבים המקומיים • לכתבה המלאה
מקליפורניה לאשקלון: הרב אליעזרי סייר במוסדות חב
הרב דוד אליעזרי שליח הרבי ביורבה-לינדה, קליפורניה, ורב קהילת 'בית מאיר כהן', חבר בצוות ההיגוי של מכון רוהר ללימודי יהדות (JLI), וסופר חסידי. משמש גם כחבר בחבר הנאמנים של הסוכנות היהודית ואיש הקישור של חב"ד העולמית לפדרציות יהודיות של צפון אמריקה, הגיע לביקור קצר ואינטנסיבי באשקלון, ישראל..

הרב אליעזרי סייר בעיר אשקלון עם הרב מנחם ליברמן, ביקר בחלק ממוסדות החינוך ובתי חב"ד בעיר אשקלון, נפגש עם שלוחי הרבי המקומיים ולמד על צרכיהם של התושבים המקומיים.

הרב אליעזרי הביע את התרשמותו בפעילויות השונות שחב"ד אשקלון ובפרט במכללה החדשה של חב"ד אשקלון שהולך ונבנית בימים אלו תחת הנהלתו של גברת דבורה מוסקוביץ'.

הרב אליעזרי התפעל ממגוון המקצועות שמוצעות לבנות הנרשמים למכללה שבין השאר כוללים: עובדת סוציאלית, הנדסת מכשור רפואי, אדריכלות ועוד. כולם מקצועות שבת ישראל יכול לנהל בית חסידי שורשי על טהרת הקודש ובד בבד יכול לעזור לפרנס הבית בצורה מכובדת ביותר.

אבל יותר מהמקצוע, הרב התרשם מתוכנית הלימודים של לימודי קודש שכל בת משתתפת בה: הבית היהודי החסידי, שיעורי חסידות מעמיקים, פריסת התוועדויות חסידית בתור הכנה לכל חג וכמובן שיעורי הלכה לעיון, וכל הכלים לפיתוח המיומנות הנדרשות של משפחה על שליחות הרבי. כמובן כל השיעורים מעוברים על ידי הרבנים שלוחי הרבי בעיר אשקלון.

גם תוכנית המבצעים העשירה, אם בתחום החינוך - אם בילדם או סטודנטיות, או עזרה לקשישים או לבתי חב"ד ביחד עם המלגות בכל תחום השאיר הרב אליעזרי תוהה איך ניתן לשכפל התוכנית בכל עולם החב"די.

לאחר הביקור באשקלון נסע הרב אליעזרי לכמה ימי עיון ופגישות בסוכנות היהודית, ובתור נציג של היהדות החרדית מתכונן להשאיר את מסריו של הרבי לכל באי כנס הסוכנות היהודית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.