מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ט 20.06.2019

כמה מוסדות אתה מכיר, שהרבי עצמו היה זה שיזם את הקמתם?

כמה מתוך המוסדות האלו שאתה מכיר - הרבי יזם את הקמתם או בראשית שנות הנשיאות, אלא בסוף שנות הממ"ים? אולי תופתע לשמוע, אבל המוסד שאתה מכיר כל כך קרוב, המוסד שכולנו נהנים משירותיו – הוקם ביוזמתו ובהוראתו המפורשת של הרבי ● "שלוחים אופיס", המוסד שלא ברור כיצד הוא לא הוקם כבר בשנות הכ"ף או הלמ"ד, הרבי הוא זה שהורה בשנת תשמ"ז לפתוח משרד עבור השלוחים ● לסיפור המלא
כמה מוסדות אתה מכיר, שהרבי עצמו היה זה שיזם את הקמתם?
בשבת מברכים כסלו תשמ"ז אמר הרבי (שיחה מוגהת): "ויש להוסיף בזה עוד הצעה: בכדי שיהי' המשך לכח הציבור שבכנס השלוחים, כו"כ שלוחים ביחד - כדאי שיקבעו מקום מרכזי (וטלפון קבוע) שהשליח הזקוק לעצה, מרצה וכו' וכו', יוכל להתקשר לשם ולקבל את הסיוע לו הוא זקוק בקיום שליחותו במקומו".

מילים ספורות של הרבי שיצרו משרד שהוא מוסד, "מקום מרכזי", בן כמה קומות, עם עובדים רבים, העוזר לשלוחים יום ולילה, שנה אחרי שנה, במגוון רחב של שירותים ועזרים שונים.

יותר משלושים ושתיים שנה שהמוסד הזה מעניק שירותים לשלוחים, שלושים שנה שאנחנו נהנים ממגוון השירותים שלו, והיום הוא צריך אותנו.

בשלושים ושתיים שנה האחרונות השלוחים אופיס הפעיל ומפעיל פרויקטים יצירתיים ומהפכנים, אם זה ה׳אונליין סקול׳ שמשרת אלף ילדי שלוחים מסביב לעולם, או הקעמפ לילדי השלוחים, כינוס צעירי השלוחים, הגמ״ח לשלוחים לשמחות אישיות, או ׳מעגל הידידות׳ שעוזר למשפחות עם ילדים עם צרכים מיוחדים, השלוחים אופיס דואג ועוזר לשלוחים ברחבי העולם.

השלוחים אופיס הוא לא רק מוסד שעוזר לשלוחים במקום שליחותם, אלא הוא גם מהווה ״בית״ לשלוחים שמגיעים לאהל ול770, בכך שמציע חינם טרקלין מצויד שמאפשר לשלוחים להיות בקשר עם הבית חב״ד שלהם מניו יורק, ולעבוד על המחשב, לנוח ולטעום משהו, כמו גם בית הארחה - פומוגרנט לשינה. מאות שלוחים עוברים דרך הדלתות של משרד השלוחים, 365 יום בשנה, מכל פינות העולם.

ל״ב שנים, השלוחים אופיס נתן עם כל הלב לכל שליח, היום אנחנו צריכים לתת לו כח להמשיך הלאה.

ויהי רצון, שעל ידי עזרה ל"מקום מרכזי" זה, נזכה כולנו להמשך דבריו של הרבי באותה שיחה: ... "תהי' הצלחה בענינים הפרטיים, בבני חיי ומזוני רויחי ובכולם רויחי, ילדים בריאים, נכדים בריאים, שידוכים טובים, ויבורכו בכל הברכות".

אנא לחץ כאן והצטרף גם אתה, ויחד נתגייס כולנו למען השלוחים אופיס

TogetherforShluchim.com
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.