מערכת COL | יום י"ז סיון ה׳תשע״ט 20.06.2019

הגרלת החינוך הלילה - מבצע הרגע האחרון!

הלילה תתקיים ההגרלת ענק "חינם חינוך לכל המשפחה" של "רבי לילדים" מבית "מאור קידס" • מאות משפחות רכשו כבר כרטיסים • הרוכשים מציינים בהתלהבות שמלבד האפשרות לזכיה הגדולה, הם מרגישים זכות אדירה לתמוך בחינוך החסידי של ילדנו • וכעת מבצע מיוחד של הרגע האחרון! • לכל הפרטים
הגרלת החינוך הלילה - מבצע הרגע האחרון!


ההרשמה להגרלה נסגרת הלילה בחצות, מבצע הרגע האחרון:

כרטיס אחד ב-99 ש"ח, 2 כרטיסים ב-130 ש"ח בלבד, 6 ב-249 ש"ח בלבד, ועוד... 

לרכישה - לחצו כאן! (ההנחה תוצג אוטמטית לפני ביצוע התשלום)

*

ארגון החב"די 'מאור-קידס' המפיק את הסדרה החינוכית הפופולארית 'רבי לילדים' יצא בקמפיין מיוחד ובו הוא הודיע כי יחזיר כסף למשפחות בכדי לממן את הוצאות החינוך המרובות.

"שנת חינוך חינם לכל המשפחה", קוראים בארגון לאנ"ש חסידי חב"ד בארץ ובעולם. הפרס כולל את כל הוצאות החינוך המשפחתיות ללא יוצא מהכלל מהמעון ועד הסמינר ושנת הקבוצה – הכל כלול בזכייה הגדולה.

*

ובכן, מהו 'רבי לילדים'?

יו"ר הארגון ר' חנוך חסקינד מקראון הייטס אמר בשיחה ל-COL: "שמנו לעצמנו מטרה ברורה לבטא את חשיבות ההשקעה בחינוך – ובשנים האחרונות הצלחנו לחולל מהפכה של ממש בהתקשרות ילדנו לרבי, והחדרת מסרים חסידים – והכל ע"י סדרת הווידאו הפופולארית 'רבי לילדים'.

ר' חנוך מוסיף ואומר: "ישנה היענות מדהימה ורבים מצטרפים למעגל השותפים של "מאור קידס". התמיכה במסרים שלנו והכרת התודה של משפחות אנ"ש מכל העולם על התרומה החינוכית שלנו – גרמה לכך שרבים מאנ"ש לקחו חלק בשותפות בהגרלת הענק על חינוך חינם לכל המשפחה".

מהו המבצע ועל מה ההגרלה?

"בתקופה בה יוקר החינוך הוא אחד ההוצאות הכי גדולות של המשפחה, החלטנו ללכת על הפרס הענק שכמותו לא היה עדיין, במטרה לבטא את חשיבות ההשקעה בחינוך", נמסר מהארגון הלוגיסטי של המבצע. "מדובר בלא פחות מחלום למשפחה החב"דית".

"התמיכה במסרים שלנו והכרת התודה של משפחות אנ"ש מכל העולם על התרומה החינוכית של 'מאור קידס' מביא את אנ"ש לקחת חלק בשותפות בהגרלת הענק על חינוך חינם לכל המשפחה", מציינים במטה של מבצע 'שנת חינוך חינם'.

"תורמים לארגון ומקבלים כרטיסים עבור הזכייה בהגרלה הגדולה שתהיה על סכום גבוה – עד 50,000 ש"ח למימון חינוך המשפחה, או 24,000 ש"ח במזומן!…

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.