מערכת COL | יום י"ד סיון ה׳תשע״ט 17.06.2019

לפני מסע הבחירות, ראש העיר ניו יורק ארח עסקנים יהודים

לפני מסע הבחירות בניו-המפשייר, ראש העיר ניו יורק ביל דה בלסיו אירח נציגים ופעילים יהודיים וגינה בחריפות את האנטישמיות ● לכתבה המלאה, גלריית תמונות
לפני מסע הבחירות, ראש העיר ניו יורק ארח עסקנים יהודים
צילום: שלום סרוגו, COL


נציגים נבחרים, אנשי אכיפת החוק, ומנהיגים קהילתיים, עסקיים ומנהיגים אזרחיים מהקהילה היהודית בניו יורק התאספו ביום חמישי למסיבת המסורתית היהודית השנתית, בהנחיית ראש העיר ביל דה בלסיו.

ראש העיר דה בלסיו בירך את המשתתפים והודה לקהילה היהודית משום שהם "עשו כל כך הרבה למען ניו יורק ולדורות הבאים".

"הקהילה הזאת היא הליבה והלב של מי שאנחנו בניו יורק", אמר ראש העיר, שהודיע על מועמדותו לנשיאות. "אם אתה אוהב את ניו יורק ואתה אוהב את מה שאנחנו מייצגים, אתה צריך לאהוב את הקהילה היהודית שלנו".

במשך אלפי שנים, העם היהודי ניצב בפני סכנה והדרה, ואנחנו אף פעם לא נחים או מתבלטים לנוכח האיומים האלה, אמר דה בלסיו. "אז העיר הזאת צריכה להיות מגדלור, מקום שבו היהודים ידעו שיהיה כבוד, ותהיה הגנה", אמר.

דה בלסיו התייחס לעלייה בפשעי השנאה בניו יורק - 60% מהם התמקדו בקהילה היהודית בקראון הייטס ובמקומות אחרים בברוקלין ובעיר.

יש להתעמת עם ההתגברות האנטישמית ", אמר דה בלסיו, והוסיף כי מועצת העיר פותחת משרד להלחם בפשעי שנאה וה- NYPD ביצעה 19% מעצרים נוספים בגין פשעי שנאה", כדבריו.

"אני רוצה להצהיר הצהרה ברורה ... לכל מי שמתבונן בהתקפה מכל סוג שהוא, עלבון, על כל סוג של הטיה נגד הקהילה היהודית - אם אתה מבצע פשע שנאה בניו יורק, נמצא אותך, אנחנו נעצור אותך, נעמיד אותך לדין, ואתה תלך לכלא ... זה פשוט כל כך, "אמר ראש העיר לקול תשואות רמות.

"לעולם לא נשכח שהאנטישמיות היא סרטן מסוים. מעשה קטן של שנאה יכול להפוך למעשי אלימות גדולים מאוד - ראינו את זה בהיסטוריה. בגלל זה אנחנו צריכים לעצור את זה עכשיו, כי אנחנו לא יכולים לקחת את הסיכון הזה. לכן אנחנו צריכים להוקיע את האנטישמיות בכל פעם שאנחנו שומעים אותה, בכל פעם שאנחנו רואים אותה, בין אם זה בא מצד שמאל, בין אם זה בא מצד ימין, בין אם זה בא ממרכז - מהיכן שהוא בא, אנחנו חייבים להתעמת עם זה". הוא אמר.

ראש העיר דה בלסיו נסע לניו המפשייר כחלק מהמירוץ שלו לבית הלבן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.