מערכת COL | יום י"ד סיון ה׳תשע״ט 17.06.2019

מהפיכה בלימוד תורת הרבי > כל הפרטים

המפתח השלם: פרויקט ענק לקראת יום ההילולא הכ"ה ● כשולחן הערוך > תורת הרבי נגישה מאי פעם: בעיצומם של ימי ההכנה ליום ההילולא הכ"ה של כ"ק אדמו"ר זי"ע, הושק הפרויקט החדש של 'ועד הנחות בלה"ק': תורת הרבי בלשון הקודש נגישה מאי פעם, לכל אחד, מכל מקום בעולם ●  כל השיחות, כל המאמרים, כל הרשימות, כל הביאורים, הכל במקום אחד ● מנוע חיפוש משוכלל בשבעים ספרים מתורת הרבי לכבוד שנת השבעים לנשיאות, כשבתוכנית להכפיל את כמות הספרים ● המיזם באדיבות הנגיד הנודע ר' יצחק מירלאשוילי  ●  לכתבה המלאה
מהפיכה בלימוד תורת הרבי > כל הפרטים

בשורה מרגשת לרבבות הלומדים והמעיינים בתורתו של כ"ק אדמו"ר זי"ע, בעיצומם של ימי ההכנה ליום ההילולא הכ"ה – ג' תמוז ה'תשע"ט.

תורתו של בעל ההילולא – תורת מנחם – אֲרֻכָּה מֵאֶרֶץ מִדָּהּ וּרְחָבָה מִנִּי יָם, לע"ע יצאו לאור: ט"ל כרכים לקוטי שיחות, ל"ג כרכים אגרות קודש, ק"ח כרכים התוועדויות, ד' כרכים מאמרים מוגהים, כ"ב כרכים מאמרים בלתי מוגהים, ט' כרכים רשימות, ועוד.

אף מי שיש בידו את כל הספרים הללו, כולל המפתחות המפורטים שנמצאים בראש ובסוף כל ספר, כאשר הוא צריך למצוא נושא, מילה, רעיון, נוצר קושי מסוים בחיפוש.

ב-25 השנים האחרונות, הועלו חלק מהספרים הנ"ל למאגרים תורניים שונים, אם באתר ספריית אגודת חסידי חב"ד, אם ב'אוצר החכמה' או ב'היברו בוקס', אולם כאשר יש העתק צילומי של הדף, החיפוש אינו נגיש דיו ומצריך חכמה שהיא מלאכה.

בנדיבות לבו של הנגיד הנודע, בעל צדקה וחסד, ר' יצחק מיראלשוילי שיחי', עמלו חברי מערכת בית ההוצאה לאור של תורת הרבי – ועד הנחות בלשון הקודש – בניהולו הנמרץ של הרה"ת ר' חיים שאול ברוק שיחי', להעלות לאתר החדש את הטקסט המלא של תורת הרבי שיצאה לאור על ידי המוסד במשך השנים, וב"ה מתקרבים לשבעים ספרים מלאים! לרגל שנת השבעים לנשיאות, כאשר בתוכנית להשלים את המלאכה הגדולה. נכון לעכשיו יש קרוב לארבעת אלפים פריטים באתר, כאשר חציים הועלה כבר בצורת טקסט חופשי, המאפשר חיפוש בפנים השיחה או המאמר, כולל ההערות ומראי מקומות.

מעתה יכולים כל אחד ואחת מבני ובנות ישראל בכל מקום שהם, להקליד את הנושא או המילה הרצויה, ומנוע החיפוש המשוכלל והמתקדם יציע את התוצאות הרצויות, מתוכם ניתן לבחור את השיחה, המאמר או הרשימה התואמת את החיפוש.

*

באתר – www.lahak.org ניתן למצוא גם את הקונטרסים השבועיים, המופיעים תמידין כסדרן לקראת שבת קודש, חג ומועד, יומא דפגרא וכיו"ב. קונטרסים אלו נשלחים גם בדוא"ל לעשרות אלפי מנויים מידי שבוע, וכן נדפסים ומופצים בריכוזי אנ"ש ומושבות השלוחים ברחבי תבל. בנוסף מופיעים גם קונטרסים עם מאמרים חדשים של רבותינו נשיאינו שיצאו לאור על ידי מערכת 'אוצר החסידים' שע"י קה"ת בעשור האחרון.

פרויקט נוסף שהושק ביום ג' סיון, שלושים יום קודם יום ההילולא, הוא פרסום 25 "פתגמי התקשרות" דרך הרשתות החברתיות המקוונות, בקרב עשרות אלפי חסידי חב"ד ליובאוויטש ברחבי תבל.

נבחרו בקפידה 25 פתגמים מדברי תורתו של הרבי, אודות גודל הזכות והחובה לחזק את ההתקשרות אל הרבי, במיוחד בתקופה שכזו, והאמצעי לזה על ידי לימוד תורתו.

בסיומו של כל פתגם, מובא המקור כולל הפניה (קישור לאתר) דרכה יוכל הקורא לעיין בשיחה או במאמר בהרחבה כפי הזמן שיש בידו.

*

בשיחה שערכנו השבוע עם הנהלת המוסד 'ועד הנחות בלה"ק' שהשקיעו ימים ולילות בפרויקט החדש, המהווה חוליה בשרשרת הפעולות והמאמצים להוציא לאור את תורתו של הרבי ברוב פאר והדר, בשפה ברורה ובנעימה קדושה במשך קרוב לארבעים שנה, הם מבהירים כי פרויקט זה נועד על מנת להקל על כל הרוצה להגיע אל חפצו ומבוקשו במהירות הנדרשת.

אולם, מי שיש ברצונו להעתיק או לעשות שימוש בחומר בכל צורה שהיא, פרטית או כללית, בין בדפוס ובין בצורות דיגיטליות אחרות, עליו לקבל אישור בכתב ממוסד ההו"ל, לולא זאת יש כאן השגת גבול, גניבה וגזילה וכו'. בכל בקשה בנושא זה יש לפנות בכתובת הדוא"ל: [email protected]

פיתוח האתר, ופרויקט מיוחד זה לקראת יום ההילולא ג' תמוז, נעשה בסיוע ולזכות ר' יצחק בן לאה וזוגתו מרת רבקה ויקה בת רחל ומשפחתם שיחיו.












הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.