מערכת COL | יום י"ג סיון ה׳תשע״ט 16.06.2019

להיכן החב"דניקים טסים בקיץ וכמה משלמים לחופשה? • בדקנו

מחיר הקיץ: אווירת 'סופשנה' במוסדות החינוך כבר מורגשת - הילדים מדברים על הקייטנות, קעמפים או טיול משפחתי בארץ או בחו"ל, כל אחד לפי יכולתו ורצונו • 'מרכז התקשורת החב"די' COL יצא לבדוק: להיכן נוסעים חסידי חב"ד לנפוש? מה העלות הממוצעת? והאם לסוכן הנסיעות יחיאל פליישמן 'משלנו' - יש משהו אטרקטיבי להציע - ואולי איזה טיפ קטן? • חלק א' • לכתבה המלאה
להיכן החב
צילום: יח"צ בואינג, ארכיון COL

מאת: מנדי זילברשטרום, COL

***

אוטוטו, מסתיימת לה שנת הלימודים תשע"ט. אם אינכם לומדים במוסדות החינוך, אז ילדיכם או אלו שסביבכם - יתנו לכם בקרוב את ההרגשה הזאת - אנחנו בחופש.



הילדים מדברים על הקייטנות, מחנות הקיץ - קעמפים, או טיול משפחתי שאליו יסעו בארץ או בחו"ל, כל אחד לפי יכולתו ורצונו.

רגע לפני: 'מרכז התקשורת החב"די' COL יצא לבדוק: להיכן נוסעים חסידי חב"ד לנפוש? מה העלות הממוצעת? והאם לסוכן הנסיעות יחיאל פליישמן 'משלנו' - יש משהו אטרקטיבי להציע - ואולי איזה טיפ קטן?

*

יחיאל פליישמן: "רוב חסידי חב"ד יעדיפו לנפוש ביעד שיהיה בו ערך מוסף של עניין חב"די. אם זה נסיעה לרבי ואם זה נסיעה לאוקראינה או רוסיה. למרות שבשנים האחרונות גם זלג במקצת  למגזר החב"די עניין החופשות הרגילות המשפחתיות, דבר שנהיה מאד רווי בשנים האחרונות. אבל בחב"ד, עדיין, מי שכבר חסך כסף לנסיעה - יעדיף להוציא על עוד נסיעה לרבי, או מסע לקברות צדיקים. 

"כמו-כן, מה שלא היה בעבר והתחדש בשנים האחרונות - ב"ה רוכשים אצלי מאות נוסעים כרטיסי טיסה לאלמא אטא בכ"ף מנחם-אב, שיוצא ממש בחופש הגדול".



פליישמן ממשיך ומסביר: "חופשות משפחתיות בבין הזמנים פחות שכיחות בחב"ד, גם בגלל הקעמפים לבנים ולבנות, כך שיש כבר תעסוקה לילדי המשפחה במהלך בין הזמנים.

"חסידי חב"ד שכן מעוניינים לצאת לחופשה בחבילת נופש, מומלץ שירכשו זאת דרך סוכן חב"די ויש כמה וכמה בענף התיירות, שמתעסקים בנופשי קיץ באנ"ש. לא רק משום "צאו והתפרנסו זה מזה", אלא גם כי הסוכן החב"די יכיר את הצרכים המיוחדים של קהל חסידי חב"ד - כגון כשרות מתאימה, בתי חב"ד באזור או מקווה חב"די ועוד".

ומה תכל'ס? פליישמן טוען כי "הקהל החרדי והחב"די בתוכו, יעדיף חופשות קיץ בערים מרכזיות עם זיקה ליהדות, כגון: פראג ובודפשט, או מקום הררי כלשהו. הא, וטיפ?... אני חושב שיעד עם חוף ים, יהיה פחות מבוקש מפאת בעיות צניעות מובנות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.