מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״ט 13.06.2019

הסרט החדש: 'שלומי וסתם' עם חב"ד מסביב לעולם • צפו

השחקן שלומי לנידאו מ'שלומי וסתם' יצא בסרט חדש בשיתוף פעולה יחד עם שלוחי חב"ד מסביב לעולם • הסרט החדש מספר לצופים מה זה 'בית חב"ד' עם ניגונים, סעודות שבת, התוועדויות ועוד • וגם: מהו תפקידו של הזמר החב"די מנדי ג'רופי בסרט? • צפו בווידאו >>>
הסרט החדש: 'שלומי וסתם' עם חב
צילום: מתוך הווידאו

מאת: כתב COL

*

השחקן שלומי לנידאו מ'שלומי וסתם' יצא בסרט חדש בשיתוף פעולה יחד עם שלוחי חב"ד מסביב לעולם. הסרט החדש מספר לצופים מה זה 'בית חב"ד' עם ניגונים, סעודות שבת, התוועדויות ועוד. הופק בסיוע בית חב"ד המרכזי באר שבע בהנהלת השליח זלמן גורליק.



שלומי, אתה מוכר לכולנו מעשרות הסרטים והמופעים בבתי חב"ד בעולם - למה בחרת להפיק את הסרט?

"מתוך הוכרת תודה לכל בתי חב"ד שמארחים יום יום עשרות אלפי יהודים לסעודות, שבתות, חגים ואירועים שמחים, בכל מופע שלנו בעולם אנחנו נפעמים מחדש מהמרץ, מהאהבה מהנתינה לכל אורח ואורח.

"כשהופענו אצל שליח הרבי לבודפשט הונגריה הבנו כי האירועים בסמוך לחגים מאחדים את הקהילה ומביאים יהודים רבים, אנחנו עומדים על הבמה שרים על ארץ ישראל על ירושלים, על בית המקדש ורואים את העיניים של ההורים נוצצים... ללא בתי חב"ד בעולם לא יהיו אירועים כאלה".

"את הסרט ניתן לראות בתוכניות שלנו בערוץ מורשת, ערוץ 20, זכינו לתוכנית יומית בטלויזיה ואנחנו נחשפים למאות אלפי צופים ובקרוב בכל ערוצי הלוויין".

שמענו שמנדי ג'רופי מעורב?

"אכן. החיבור עם מנדי ג'רופי היה בשניות, האהבה שלו, הצניעות, והשמחה שהוא מפגין הם שחיברו ביננו לשיר קסום בשם "מרבים בשמחה" שיר המספר על הרבי שבמבט אישי לכל אחד הרבי אמר "אתה מיוחד"..

"השיר נולד לאחר צפייה בעשרות סרטים בהם רואים את הרבי מעודד למחיאות כפיים. מי שזכה למבט מהרבי - מיד הרגיש שהוא מיוחד ועל זה מדבר השיר".

בסרט מופיעים ילדים בשליחות מהמדינות: אזרבייג'אן, קפריסין, בלארוס, רוסיה, וישראל - מה התוכניות הבאות שלכם?

"בימים אלו אנחנו עמלים על ווצאפ יומי לילדים מבוסס על ה-"יום יום" שיוגש בחיוך ויהיה מלא בערכים... וזאת לאחר שנה מוצלת בה אנו "פריזנטורים" של רשת "שלהבות חב"ד"...

***

צפו בווידאו:



***
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.