מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״ט 13.06.2019

המסורת נמשכת בקבר דוד: סעודה חב"דית בהר ציון

ברוב עם, בשמחה של מצווה וכמיטב המסורת בעשורים האחרונים, "חברת התהלים העולמית" קיימה באסרו חג השבועות סעודת מצווה על הר ציון, לכבוד הילולת דוד המלך ולציון "חג חברת התהלים העולמית" כתקנת קודשו של כ"ק אדמו"ר הריי"צ זי"ע ● רבני ומשפיעי ירושלים פיארו את את שולחן המזרח, ובמהלך דבריהם הדגישו את הזכות הגדולה של חברי המניין ושל הנהלת 'כולל חב"ד' לשמור את משמרת חברת התהלים על סגולותיה המיוחדות ● לסיפור המלא
המסורת נמשכת בקבר דוד: סעודה חב
צילומים: אולי מנדלסון

כמיטב המסורת בעשורים האחרונים, באסרו חג השבועות, "חברת התהלים העולמית" קיימה סעודת מצווה על הר ציון, לכבוד הילולת דוד המלך ולציון "חג חברת התהלים העולמית" כתקנת קודשו של כ"ק אדמו"ר הריי"צ זי"ע.

בין המשתתפים, בולטים בנוכחותם חברי המניין הקבוע שזוכים ליישם את פקודת הרבי (רשימות קונט' נ"ב): "בתפילותיהם, תהילות נעים זמירות ישראל, יגנו על בני ישראל ויפעלו בעד ניצחון היושר והצדק ולהקלת חבלי משיח".

לאורך כל המעמד, אפפה אותו אווירה מרוממת וקדושה. הוא נפתח ב"תהילות נעים זמירות ישראל" המשתפכות ברגש מפי הציבור ונמשכת בסעודת מצווה חגיגית "דא היא סעודתא דדוד מלכא משיחא".

כידוע, חברת התהלים העולמית התחדשה בעקבות מאורע שמיימי. זה קרה בערב שבועות תש"נ. הרבי השתטח על הציון הק' של הרבי הריי"צ זי"ע ולפתע יצא וקרא למזכירו וביקש להורות באופן מיידי להנהלת ארגון כולל חב"ד בראשות הרב שלום דוכמן, להשיב עטרה ליושנה ולהחזיר את "חברת התהלים העולמית" על מתכונתה המקורית במתחם ציון דוד המלך.

הרבי המתין לקבלת תשובה ומיד כשדווח שההוראה התקבלה (דקות ספורות לפני התקדש החג בירושלים) שב הרבי אל הקודש פנימה – ויהי לפלא. ואכן באסרו חג השבועות תש"נ כבר התייצב המניין בהר-ציון ומיני אז לא פסק קול התהילות, בהתמדה מידי יום פוקדים חברי המניין את המקום ומסיימים יחד את כל התהלים, כתקנת הקודש של הרבי הריי"צ מלפני ע"ג שנים (בשנת תש"ב).

רבני ומשפיעי ירושלים פיארו את את שולחן המזרח, ובמהלך דבריהם הדגישו את הזכות הגדולה של חברי המניין ושל הנהלת 'כולל חב"ד' לשמור את משמרת חברת התהלים על סגולותיה המיוחדות.

בהתוועדות נשמעו גם סיפורים מרגשים סביב ה'חברה' ופעילותה. פעמים אין ספור הוכח במוחש כיצד בזכות תקנת קודש זו נושעים רבים בבני חיי ומזוני רוויחי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.