מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״ט 13.06.2019

'רבי דרייב' בשת"פ 'ועד הנחות בלה"ק'? הרב ברוק: "שקר וכזב"

הרב חיים שאול ברוק, מנהל 'ועד הנחות בלה"ק' המוציא לאור את תורת הרבי, מפרסם הלילה מנשר שבו מזים את הטענות על שיתוף פעולה עם מוסד 'רבי דרייב' • "במענה לשאלת רבים אודות החברה הנקראת "RebbeDrive", המפרסמת בתקופה האחרונה שכביכול עובדים בשיתוף פעולה רשמי עם "ועד הנחות בלה"ק" וכו'. הנני להודיע בזה שזהו שקר וכזב", כותב הרב ברוק. "פנו אליהם כמה פעמים, ולעת עתה עושים ככל העולה על רוחם" • ומה מגיבים ב'רבי דרייב'? • לסיפור המלא
'רבי דרייב' בשת
הרב חיים שאול ברוק, מנהל ועד הנחות בלה"ק. ברקע: אתר החברה והלוגו

כתב COL

במנשר מיוחד שמפרסם אמש, מכחיש מנהל 'ועד הנחות בלה"ק' הרב חיים שאול ברוק את הידיעות על שיתוף הפעולה בין 'ועד הנחות בלה"ק' למוסד 'רבי דרייב'. תחילתו של הסיפור לפני כמה חודשים, אז השיק 'רבי דרייב' באפליקציה חדשנית בשם 'מפתח' הכוללת את שיחותיו של הרבי ממוינות לפי קטגוריות שונות. אלא שכעת מתברר כי השימוש בשיחות, שנערכו ויצאו לאור ע"י 'ועד הנחות בלה"ק', נעשים שלא כדין וחרף התנגדות מצדם.

"במענה לשאלת רבים אודות החברה הנקראת "RebbeDrive", המפרסמת בתקופה האחרונה שכביכול עובדים בשיתוף פעולה רשמי עם "ועד הנחות בלה"ק" וכו'. הנני להודיע בזה שזהו שקר וכזב", כותב הרב ברוק.

"כל החומר הנמצא שם (באתר, בדרייב, באפליקצי' וכל כיו"ב) השייך למוסד ההו"ל ועד הנחות בלה"ק הוא חומר שנגנב על ידם ללא רשות, וזו גניבה הן ע"פ דיני תורתינו הק' והן ע"פ חוקי המדינה. ופנו אליהם כמה פעמים עד"ז, ולעת עתה עושים ככל העולה על רוחם".

הרב ברוק חותם: "יידע כל אחד ואחד העושה שימוש בחומר זה, הן באופן אישי ובוודאי באופן ציבורי ועאכו"כ באופן מסחרי, שגנוב הוא בידם והוא מסייע לעוברי עבירה".

ממערכת 'רבי דרייב' נמסר בתגובה ל-COL:

"החומרים המדוברים הוצגו במהלך השנים האחרונות באתרים שונים כגון 'היברו בוקס', 'אוצר החסידות' ועוד. באפליקציה שהשקנו השנה, עבד הצוות שלנו על פיצול המסמכים שכבר פורסמו, בכדי ליצור תוכנה המקלה על הגישה אליהם.

"ברצוננו להבהיר שהתוכן כולו המפורסם אצלנו הינו בסך הכל מיון והבלטה מן האתרים הנ"ל. אנחנו ב-RebbeDrive מאמינים שיכולים להשיג הרבה יותר על ידי שיתוף פעולה עם 'ועד הנחות בלה"ק', ולכן אנו אופטימיים לגבי האפשרות שעוד נעבוד תחתם בשת"פ. יש לציין כי כבר כעת עובדים אנו בשיתוף פעולה עם ה'ועד להפצת שיחות' ו'ועד הנחות התמימים'.

"אנו מבינים כי חילוקי דעות שונות וארגונים אחרים עשויים להפריע לכך, אולם תקוותינו שנוכל להניח את העבר מאחורינו."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.