מערכת COL | יום ט' סיון ה׳תשע״ט 12.06.2019

בעקבות העומס: שתי שבתות הכנה ליום ההילולא בכפר חב"ד

שבת ההכנה המסורתית ליום ההילולא, המתקיימת מדי שנה בכפר חב"ד בארגון 'ועד תלמידי התמימים העולמי', תתפצל השנה לשתיים בעקבות הרישום חסר התקדים, כך נודע ל-COL • מנהל ה'ועד' ומארגן השבת הרב מנחם מענדל קנלסקי: "ההחלטה התקבלה לאחר אסיפה משותפת עם ראשי הישיבות, ולאור המסקנות משנים עברו" • לסיפור המלא
בעקבות העומס: שתי שבתות הכנה ליום ההילולא בכפר חב

שלמה מן

זה קורה מדי שנה בשבת הסמוכה ליום ההילולא.

נחשול ענק של תמימים גודש את אולם ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית בכפר חב"ד לעשרים וארבע שעות של התקשרות לרבי כהכנה ליום הגדול והקדוש, במסגרת 'שבת הכנה' שכבר הפכה זה מכבר למראה טריוויאלי בבירה החב"דית, בארגון 'ועד תלמידי התמימים העולמי'.

ל-COL נודע כי השנה בעקבות רישום שיא וחסר תקדים, ועקב כמות הבחורים המתרבת משנה לשנה - תתפרס שבת ההכנה לשתיים, כאשר הראשונה תערך לתלמידי הישיבות הקטנות בשבוע הבא, ולאחריה תתקיים שבת דומה לתלמידי הישיבות הגדולות.

בשיחה עם COL הערב אומר מנהל ב'ועד' הרב מנחם מענדל קנלסקי, משפיע בישיבת תומכי תמימים בקריית גת: "בשנים האחרונות כמות הבחורים המשתתפים בשבת גדלה באופן עצום, והמקום צר מהכיל. כבר בשנה שנתיים האחרונות פיצלנו את ארוחות השבת בין הישיבות אולם נראה שלא די בכך, ובהתייעצות עם הנהלות הישיבות הוחלט לפרוס הפעם את התכנית לשתיים בכדי למקסם את התועלת עבור כולם.

"בעזרת השם אורחים מיוחדים מרחבי תבל יגיעו להשתתף בשתי השבתות, כשהמטרה היא לעורר ולחזק את אור וחום ההתקשרות לרבי נשיא דורנו".

התכניה המלאה תתפרסם בימים הקרובים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.