מערכת COL | יום י' סיון ה׳תשע״ט 13.06.2019

בזכות התהלוכה: המטופל פגש את החובש שהציל את חייו

כמידי שנה במרכז הרפואי שמיר, גם בחג השבועות הנוכחי הרים בית חב"ד הפועל במקום את הכפפה וגיבש פעילות מיוחדת שעשתה לילדים ולמבוגרים המאושפזים במקום שבועות שמח • במסגרת הפעילות חולקו במחלקות השונות 800 ערכות של מיני מתיקה חלביים שאליהם צורפו דברי הסבר על החג • וגם: רגע מרגש במהלך פעילות חג השבועות שאורגנה ע"י בית חב"ד במקום • לכתבה המלאה
בזכות התהלוכה: המטופל פגש את החובש שהציל את חייו
פעילות חב"ד באסף הרופא; ארכיון COL
חג השבועות במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא): כמידי שנה, גם בחג השבועות הנוכחי הרים בית חב"ד הפועל במקום את הכפפה וגיבש פעילות מיוחדת שעשתה לילדים ולמבוגרים המאושפזים במקום שבועות שמח. במסגרת הפעילות חולקו במחלקות השונות 800 ערכות של מיני מתיקה חלביים שאליהם צורפו דברי הסבר על החג.

בנוסף התקיימה קריאת עשרת הדיברות במחלקות השונות. "קשה להפריז במילים על מה שהקריאה הזו עושה לחולים ובני משפחותיהם. התגובות מרגשות אותנו בכל פעם מחדש. חולים מהמחלקות הקשות ביותר, חלקם אפילו רחוקים מיהדות, מתחברים מחדש למהות החג ולשורשים היהודיים שלהם", מספר הרב מנדי בקרמן, מנהל בית חב"ד באסף הרופא.

גולת הכותרת היתה תהלוכה מיוחדת שהתקיימה מכפר חב"ד לבית החולים. עשרות אנשים נטלו חלק בתהלוכה והביאו את אווירת החג החסידית לחולים, בני משפחותיהם והצוות הרפואי.

רגע מרגש במיוחד נרשם כאשר שניאור ציק, חובש בכיר במד"א המתגורר בכפר חב"ד ונטל חלק בתהלוכה, פגש באחת המחלקות מטופל שנפצע באורח קשה מאוד בתאונת דרכים לפני כשבועיים. ציק היה החובש הראשון ממד"א שטיפל בו ובכך הציל את חייו. במהלך המפגש המרגש הודה המטופל נרגשות לציק, ששמח לראות את ההתאוששות המבורכת שלו.

"המטרה שלנו היתה להביא את שמחת החג לכל אחד ואחד בבית החולים ואני שמח שעמדנו במשימה הקדושה הזאת" אומר הרב בקרמן, שמבקש להודות להנהלת המרכז הרפואי על הנכונות וההירתמות לסייע במיזם הזה כמו גם במיזמים נוספים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.