מערכת COL | יום ט' סיון ה׳תשע״ט 12.06.2019

עדיין טוב ליהודים? גוטניק מאוכזב מהתנהגות רה"מ נתניהו

הם עמדו מאחורי קמפיין 'נתניהו טוב ליהודים' והפכו את ביבי הצעיר ליקיר החרדים. הבוקר בראיון מיוחד לרשת המקומונים 'קו עיתונות', מחשב הנגיד ממלבורן מסלול מחדש • הרב יוסף יצחק אהרונוב: "הזהות האישית של המועמד לא רלוונטית" • יוסף גוטניק: "נתניהו עשה טעות קשה שפיטר את איילת שקד" ● הקטעים המלאים, באדיבות רשת 'קו עיתונות' ● לסיפור המלא
עדיין טוב ליהודים? גוטניק מאוכזב מהתנהגות רה
למעלה: גוטניק ונתניהו בימים עברו. למטה: הדיווח ב'קו עיתונות' הבוקר


בבחירות לכנסת ה-14, בחזית התמיכה החרדית בנתניהו היו אלה הרב יוסף יצחק אהרונוב ואיל ההון האוסטרלי ר' יוסל גוטניק שהפיקו את קמפיין 'נתניהו טוב ליהודים', שהעלה את בנימין נתניהו לשלטון. הבוקר, בשיחה מיוחדת עם עורך רשת 'קו עיתונות', מביעים השניים אכזבה מתפקודו של ראש הממשלה.

"כמו שהיה מאז ומעולם, חב"ד לא מתערבת בפוליטיקה השיקול היחיד שעומד לנגד ענינו הוא ביטחון העם היושב בארצינו הקדושה, וכפי שאמר הרבי חזור והבהר, כל דיבור (ולא רק מעשים) בנוגע למסירת שטחים משטחי ארץ הקודש הינם ח"ו פיקוח נפש לעם ישראל", אומר הרב אהרונוב.

"הזהות האישית של המועמד לא רלוונטית בכלל", מפתיע הרב אהרונוב. "המדד היחיד הוא האם המועמד לראשות הממשלה, והקואליציה שתקום תלך בקו תקיף זה, וגם לאחר מכן כלקח מניסיון העבר, עלינו לעמוד על המשמר ולהיות עימו בקשר מתמיד שלא יכנע ללחצים מבית ומחוץ".

גוטניק משתף בשיחה מאוסטרליה את חששותיו ולבטיו לקראת הבחירות הקרבות. הוא חוזר על תמיכתו הוותיקה בראש הממשלה בנימין נתניהו אך מסרב לצאת על כך בהצהרה פומבית ונחרצת לפני סגירת הרשימות.

יחד עם זאת, גוטניק מביע אכזבה קשה מנתניהו על כך שפיטר את איילת שקד מתפקיד שרת המשפטים. "אני תומך מאד בשקד, היא גם חילונית וגם מאוד מכבדת ותומכת בשלמות הארץ, זה חשוב לי מאד".

איל ההון האוסטרלי לא חוסך ביקורת מנתניהו, על המהלך הפוליטי האחרון שביצע: "נתניהו עשה טעות קשה שפיטר את איילת שקד מתפקיד שרת המשפטים", אומר גוטניק.

למטה: הדיווח המלא, באדיבות עורך 'קו עיתונות' ישראל פריי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.